Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Emma - 5 maj 2008 20:39

Nu sitter jag hemma hos mig själv igen...

Jippie liksom.. :(


Ne helt ärligt så mår jag uselt...man kan känna sig värdelös för värre saker..

Men det är så jag känner mig, helt jävla värdelös!


Gör pizza nu iaf...va så sugen på det idag, så mamma handlade saker till mig så kan jag få min pizza!

Sen ringde pappa o tyckte att hon skulle ge mig pengar till bensin så jag får sova hemma inatt!


Ska ju till Ikea imorn, o har så fruktansvärt ont i min axel...har råkat ut för den jävligaste muskelinflamationen jag någonsin fått :(

Kan knappt vrida huvudet åt höger för då känns det som att axel o huvud ska sprängas i bitar :/

Men de går la över någon gång!


Nu ska jag mosa dom krossade tomaterna med stavmixern!


*Saknar dig!*

Av Emma - 5 maj 2008 11:11

Vilket härligt väder vi har fått idag :D

Dock lyser solen med sin frånvaro bakom ett stort moln nu, men den kommer tillbaka :p


Jag har vatt ute o hjälpt pappa stapla ved en stund nu, men va tvungen o ta en paus för att jag höll på o avlida ;p


Vi får se vad som händer framöver under dagen, men jag blir nog här!

Imorn ska ju jag o mamma åka till Ikea...:D

Pank som man är...men de löser sig, jag tycker de e skönt o få komma iväg bara :)

Ovido - Quiz & Flashcards