Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Emma - 26 maj 2008 22:41

Nu är jobbedagen slut och jag med för den delen :p

Men det är skönt o kunna känna sig trött på kvällarna o veta att man faktiskt gjort något!

Inte vatt helt i form idag, men bättre än i morse iaf :)


Numera heter jag Göran/Rasmus och är en liten unge...så nu vet ni det ;)

Faktiskt lite svårt o hålla mig för skratt ibland, men man måste för dom kan inte hjälpa det!


Ne, skämt o sido...det har varit en bra dag!

Härligt att dom frågar en om man vill jobba extra när man bara varit där i 2½ dagar :)

Det är nog ett ganska gott betyg tror jag :p

Fast jag måste erkänna att jag känner mig rejällt osäker på saker o ting!

Men då är det ju bra att man får jobba extra så man kommer in i allt :)

Det blir säkert bra med tiden!


Nu är fredags kvällen räddad iaf ;)

Blir jobba till halv 10 :p

Men ledig Onsdag och Torsdag iaf, nu när det ska bli så fint väder :D


Nu ska jag inta soffan en stund, sen blir de sova!


Klart slut!

Av Emma - 26 maj 2008 11:20

Fast den kunde börjat bättre!

Har sån fruktansvärd huvudvärk så jag hade helst legat kvar i sängen hela dagen :(

Men jag vet att man inte kan vara sjuk på sin itroduktion...så jag får bita ihop o köra dit!

Hoppas det blir en lugn kväll iaf!


Nu ska jag försöka se om jag har nått o äta till sen, o hoppa in i duschen!


Tack för att du bryr dig, det betyder verkligen mkt för mig o veta att du finns där! :)

Ovido - Quiz & Flashcards