Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Emma - 18 maj 2008 23:17

Som vill joina mig o ta sitt pick o pack o sticka nånstans?

Börja om på nytt, leta jobb och bara va!


Just nu känner jag för det, med någon jag tycker om och litar på riktigt mkt!


Någon som läser här kanske????

Av Emma - 18 maj 2008 19:58

Vad trött jag är!

Och mätt, och rastlös & allt annat ;)


Klämt ner min kebabrulle nu, duktigt gott!


Så nu ska jag inta soffläge med chips o cola :)

lär väl somna men det är ett annat beskymmer ;)


Hade gärna gjort nått annat, men är nog bäst jag är själv i detta tillståndet...skrattar väl tills jag somnar annars ;)


Ha en trevlig kväll!


Klart slut!

Av Emma - 18 maj 2008 09:53

Jahaja, alltså jag skulle ju verkligen ljuga om jag sa att jag är pigg!

Men jag vaknade vid 9 o kunde verkligen inte somna om :(

Det är det som är det värsta när jag har druckit lagom mkt, och gått o lagt mig nästan nykter, vaknar tidigt o är jättepigg.

För jag gick inte o la mig förens 5 imorse...4 timmars sömn alltså..


Kvällen igår va lika lyckad som resten av dagen!

Förutom att jag höll på o få gå hem till stan :(

Men de finns underbara människor som går upp för o hämta hem en ;)

Jag är duktigt tacksam för det :)


Jaa, vad ska man säga om det andra?

Nu har jag tatt mod till mig, fast jag inte va nykter så sa jag precis som det är...*kryss i taket*

Fast jag vet helt ärligt inte om vi kom fram till så mkt, mer än att jag gjorde det jag har varit sååå rädd för, o kände mig totalt utlämnad!

Men de blev ju inte så illa som jag trott iaf, fast det blev ju inte så himmla bra heller.

Men men, det är sånt tiden får utvisa!


Vad ska man göra idag??

Lär ju få vänta ex antal timmar innan jag sätter mig i bilen iaf!

Sätta sig på balkongen o titta lite kanske? *de e faktiskt gott med balkong ibland du:p*

Ovido - Quiz & Flashcards