Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Emma - 15 maj 2008 18:47

Ja, idag är jag ganska glad ändå!


Skulle kolla om jag hade några kronor över på mitt kort, de va ju förvisso inte mkt mer än 18:-, MEN....imorn får jag mina efterlängtade pengar!! :D

Blev så jävla glad så jag hoppade runt lite :p


O om typ 1½ vecka får jag dom andra pengarna :)

Det kan löna sig att snåla som fan....för nu kommer jag ha pengar över när dom andra kommer :)

Sen kommer skattepengarna, samtidigt som man får pengar igen.

Sen börjar jag förhoppningsvis få lön också :D


Så imorn ska jag handla massa mat så jag klarar mig ett bra tag framöver :p

Sen ska jag nog köpa skor :) De behövs liksom ;)


O nu ska jag pyssla med nått annat...städa kanske?

Sånt jag är grymt duktig på att skjuta upp :p

Ovido - Quiz & Flashcards