Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Emma - 16 maj 2008 21:03

Ja, nu är snart denna dagen också slut!


Nu är det bara duschen kvar sen är jag också helt färdig :p


Har förövrigt varit i svängsta hela dagen, nästan iaf, va ju på stan med mamma med!

Blev en del handlat :)

Fast bara nödvändiga saker som en Bh, 3 par trosor och strumpor från Lindex :D

Men inga skor :(


Får helt enkelt ta det en annan dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag bara slöa lite en stund....ska köra o ecowasha min bil sen:p *så där mitt i natten*

Det behövs nämnligen, den är mer gul än grå :p


Klart slut!

Av Emma - 16 maj 2008 09:40

Nu tänker jag lägga ner bloggen om ni inte kommenterar!

Känns som att ni som läser bara snokar, o det känns INTE OKEJ!


Jag vet alltså 2-3 pers som läser denna bloggen....ja ni får gärna med kommentera, men det känns som att det säkert är fler jag känner, eller vet vilka är iaf som läser, hade ju vatt roligt o veta menar jag!


Eller så är det bara så att jag aldrig skriver nått intressant?

Jag vill veta så jag kan förbättra typ allt jag är dålig på :p

Så säg nu! :)


Dom man allra minst anar kanske läser?

Hade vatt lite roligt faktiskt ;)

Av Emma - 16 maj 2008 00:26

Jao, började med att städa lite...va inte så farligt så de gick fort!

Sen putsade jag rutan till balkongdörren :p

Ne jag pallade inte mer efter det ;)


Nu är jag hemkommen från Fredrik precis...kollade en "skräckfilm"..

Har aldrig skrattat mig igenom en skräckis innan ;)

Bör ju tilläggas att den va från -80 :p

Den va dum-bra som jag så fint utryckte det...alltså ingen film jag skulle rekomendera varmt o se ;) *den va så dålig så jag vet inte ens vad den heter*

Pratade lite o så, sen skulle han sova nu...vilket man kan förstå, fast att han har sovmorgon till 6 imorn :p


Men jag har haft en trevlig kväll iaf!

Skönt o bara göra nått som man inte gör varje dag....kolla på film med sällskap o bara umgås lite.

Det är nått jag verkligen saknar...men jag väljer ju själv att ha det som jag har det, och för det mesta så trivs jag med det!


Nu ska jag krypa ner, försöka komma upp i tid imorn o fixa med allt jag ska!


lördag är det Emmaboda :D

Vad ska ni göra ihelgen? :)


Ovido - Quiz & Flashcards