Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Emma - 28 maj 2008 20:56

Så där, nu är jag hemkommen från kalas o grejer :p


Nu blir det till att hoppa direkt in i duschen, sen sova!

Dom ringde från jobbet innan...o dum som jag är så säger jag aldrig nej!

Skulle kanske behövt det känner jag med min skallebank...men får verkligen hoppas att den har gått över till imorn!


Fick låna brors bil till min är klar, så de känns bra iaf!

Slapp även betala någon självrisk på bilen, då dom kvittade den mot värdet på sakerna dom tog...känns väldigt bra måste jag säga eftersom jag inte har så överdrivet mkt pengar och sakerna var inte ens värda så mkt ;)


Till helgen lutar det mot fest...eller ja det blir de ju på ett eller annat sätt, men lutar mer mot att vara här hemma i karlshamn faktiskt.

Blir nog för mkt pengar för min del annars, även om det skulle vatt roligt att åka till Hässleholm!


Ne, dags för ett bloss, duschen och sängen...gå upp 05.30 imorn!


Ovido - Quiz & Flashcards