Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Emma - 4 maj 2008 23:59

Ja, nu har jag bosatt mig här i några dagar framöver!

Fixat med internet o min dator med, så nu sitter jag i soffan i mitt gammla rum o surfar loss ;)


Bara latat mig ikväll med chips, dipp, blomkål och morötter :D


Imorn blir det en heldag ute, tvätta o vaxa bilen kanske?


Nu ska jag gå ut o ta ett bloss, sen läsa  o sova :)

Av Emma - 4 maj 2008 10:50

Japp...nu är snart helgen över igen!


Igår va de dyrt....o jag skämms verkligen!

Samtidigt som jag vet att det kommer kosta så mkt o bli av med dessa jävla sakerna i ansiktet!

919:-...rena klippet menar jag, men man får byta om man inte är nöjd och det inte funkar, o funkar det inte efter det så får man lämna tillbaka det o få pengarna tillbaka, så de kan faktiskt vara värt o testa helt enkelt!


Efter detta gick jag o becka hem till henne, sen hem till mig, sen gick vi bort från compagniet igen till carro...när vi kom innanför dörren skulle vi gå...tillbaka mot compa igen!!

Dom tyckte antagligen att vi behövde det!?


Hur som helst...de va en trevlig kväll till slut, trots att en del blir pissefulla varenda gång!

Men men, slipper man ju när man går ut sen ;)


Blev duktigt sur igår, fast jag har ingen anledning o bli det egentligen!

Idag är jag mest tacksam för det, för jag har sagt till mig själv att jag inte ska upp dit när jag är full!

Så Tack för att du sa nej och är sjuk....fast det kanske inte är så roligt o va sjuk :p


Nu ska jag ringa Mammi o be henne hämta mig...eller pappi :p

Ovido - Quiz & Flashcards