Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Emma - 6 maj 2008 20:46

Ja, nu är jag hemkommen efter trippen till Ikea :)

Blev dock inget handlat för min del, förutom värmeljus o en flugsmäcka då ;)


Hittade en säng jag vill ha o har velat ganska länge...den kostade bara 300:- !!

Typiskt när man inte har några pengar!

Någon som förstår hur frustrerad jag blev över detta eller??

En MALM Sängstomme, en sån jag velat ha i flera år!

Hittar den på fyndet, o sen äger jag inte ett ruttet öre :(

O mamma ville jag inte ens fråga, för dom har betalat mina räkningar idag :/


Så nu är jag så där lagom bitter över att jag ens följde med till Ikea...men men!


Tack för alla kommentarer....de värmer verkligen! *öhh? Ne just de...de e ju inte en jävel som kommenterar när ni läser!!*

Av Emma - 6 maj 2008 09:16

Go morn go morn!

Idag är det tisdag, o jag är precis uppstigen!

Ska slänga mig o duschen nu, äta lite frukost o göra vid mig, sen beger jag mig till svängsta och sen bär det av till Ikea :D


Ha en bra dag, återkommer senare idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards