Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Emma - 3 maj 2008 14:29

Ja...känner mig så jäkla stressad...eller jag har väl inte flera timmar på mig direkt...

Snarare typ 1...

Under tiden ska min mat bli klar....sen måste jag springa in i duschen, för jag lär verkligen få springa in o springa ut lika fort igen, torka o platta håret, klä på mig, sen kl 4 ska vi va hos Paula!

Puh...hur fan ska jag hinna detta??


Jag vet att jag hinner för de gör jag alltid, men jag hatar o stressa trots att jag hanterar de på ett jävligt bra sätt :p

För jag blir alltid klar, o hinner göra allt jag tänkt...plus lite till :p


Nu får iaf maten vara klar...för jag har helt enkelt inte tid o vänta längre!


Ha en trevlig kväll!!

Av Emma - 3 maj 2008 10:48

Precis uppstigen nu :)

Sitter o väntar på att kaffet ska rinna ner så jag kan ju ut på balkongen o njuta en stund :)


Vid ett skulle Becka anlända till stan igen, då ska vi till systemet, sen blir de hem en runda o duscha, sen vid 4 ska vi upp till Paula på Mary Kate visning..

Sen blir de nog faktiskt så att vi intar min gräsmatta ikväll om vädret håller i sig :)


Nu ropar kaffet o balkongen på mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards