Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Emma - 14 maj 2008 20:45

Ja de kan man verkligen säga att jag är!


Körde till svängsta vid 12, började på o skulle sätta tillbaka inredningen, mattorna på golvet då alltså.

Jag ångrar att jag ens tog ut dom från början...för fy fan vilket jobb jag har haft idag!

Fick i princip ta bort hela inredningen...plast o hela kittet...va typ bara ratten som satt kvar :(

Men nu sitter allt där det ska, o ska aldrig mera ut i min ägo!

Har bara några plastbitar kvar på högersidan...men när klockan närmade sig 19 så orkade jag helt enkelt inte mer!

Men de blev bra iaf!


Nu är det soffläge som gäller resten av kvällen...är ju rent hus nu,

Sen är det mitt favvoprogram....barnmoskorna, dock sista avsnittet idag!

Undra om jag ska böla lika mkt som vanligt när jag ser det? ;)

Jag kan tänka mig vad ni som fått barn gör när ni ser det, med tanke på att jag alltid lipar när jag kollar på det :p


Dom ringde från Sölvesborgs kommun innan med, frågade om jag ville jobba i norje i sommar!

Sa att jag ville fundera på det lite och att jag fått jobb i urshult.

Men som det känns nu så är norje bättre, trots att de skulle vara en ny erfarenhet uppe i Urshult!

Dessutom så ringde Johanna o frågade om jag ville jobba på möllebacken i sommar...allstå där jag bor :p

Dom ska tydligen öppna ett nytt boende nu i sommar här...

Ska ringa Robert imorn o se vad han kan säga om detta.

För det lockar ju allra mest, jobba på hemmaplan...verkligen ;)


Känns som att jag har flyt för tillfället!

Det får gärna fortsätta så nu! :D

Av Emma - 14 maj 2008 11:01

Ja idag ska jag köra till svängsta o sätta tillbaka inredningen i min bil :p

Bättre sent än aldrig ;)


Har väl inte haft den mest fantastiska sömn man kan tänka sig inatt...eller imorse kanske jag ska säga..

Underbart när man inte stänger av ljudet på mobilen o nån skickar sms kl halv 6 på morgonen :p

Hade jäkligt svårt o somna om, men till slut gick de :)


Äta sig nått litet o sen köra!

Ovido - Quiz & Flashcards