Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Emma - 3 januari 2009 22:05

Japp japp, snart är det dags för min del o förflytta mig till svängsta :)

Längtar som bara den nu....men visst ska jag erkänna att det känns jobbigt vissa dagar!

Men jag tror fördelarna överväger mest faktiskt :)


Dom senaste dagarna har jag inte ens velat åka hem...jag trivs inte alls i denna lägenheten längre!

Och sen kan det ju bero på att det ser ut som världens bombnedslag här :p

Har ju börjat flyttpacka....inte det roligaste jag gjort i mitt liv kan jag ju säga!

Har ändå bott här i över 2 år nu, under dom 2 åren har jag hunnit införskaffa mig en hel del saker, både "bra att ha saker" och rent skit ärligt talat....som jag aldrig använt och antagligen aldrig kommer använda!

Har blivit en del slängt och mer kommer det bli, det är väl enda fördelen med att flytta :D


Min vanligtvis väldigt stora 1:a på 50 kvm har helt plötsligt blivit väldigt liten, kartonger o påsar och andra saker överallt!

Men det finns ju ett slut på det som tur väl är :D

Jag hoppas på en flytt inom 2 veckor, eftersom hon som hade lägenheten innan flyttade för typ 3 veckor sen :p


Jag är duktigt taggad för flytt nu, det enda jag har beskymmer om är köksbord!

Visst har jag ett....1x1 meter....passar perfekt i mitt lilla kök...men dit jag ska flytta lär det se duktigt dumt ut, för det köket är LITE större ;)

Men det löser sig det med :D


Är det någon som har ett köksbord med plats för 4 stolar över eller känner någon som har det så får ni gärna säga till! :D


Ne nu ska jag fira helg....fast det känns som vilken annan dag som helst ;p

Ovido - Quiz & Flashcards