Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Emma - 25 januari 2009 23:00

Gårdagen var helt underbart bra!

Från början till slut :)


Började med en sväng till systemet, sen kom mamma o pappa, åt lite mat, stack o solade o hem till tessan som sponsrade med tröja för kvällen :p

Duschade o gjorde vid mig lite snabbt innan Tess, patrik o melle kom :D

Hade verkligen hur kul som helst igår, lite mkt folk till slut kanske men va fan ;)


Ute var det så där, hade faktiskt roligare här hemma än ute, men helt okej iaf :)

Träffade mkt trevligt folk ute!

Hittade M som jag inte träffat på lite mer än ett år...gissa om jag blev förvånad och glad!

Mkt mkt trevlig människa, även med den alkoholhalten i blodet ;)


Idag har det varit en slapp dag!

Låg på soffan o kollade på skidskytte, vatt på balkan o ätit med Becka o jörgen, sen kom tessan o hon gick för en stund sen :)


Nu ska jag nog sätta på Walk the line, en sista gång innan becka åker...hennes film så den ska tillbaka till henne!


Imorn hoppas jag på en nyckel....har lite att dona med så att säga :p


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards