Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Emma - 6 januari 2009 20:34

Ja jäkla vad jag har packat o rensat ut idag :D

Sjukt va mkt saker man har som man aldrig någonsin kommer använda igen :p

Det är väl det enda positiva med allt detta stöket, man blir mkt saker lättare inför flytten :)

Har rensat ut gaderoberna så gott det går idag, slängt ner alla kläder jag inte behöver just nu i säckar...hade bara 3 säckar....har en viss förmåga o samla på strumpor ;)

Men det mesta gick ju ner i dom 3 så det var inte så farligt ändå, slängde massa strumpor o skit med ;)


Nu finns det dock inte så mkt utrymme kvar här på golven, men huvudsaken är att jag slipper stressa som en tok sen, bara till o packa ner det sista som man använder dagligen o sen bara bära ut att :D


Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch, poppa lite popcorn o sen är det drömkåken på 4:an, den kan man inte se för många gånger :D

Björn Shifs *stava?* är helt underbar i den filmen, är han iofs i dom flesta :p


Ne nu kastar en trött emma in handuken!

Måste va pigg imorn för då kommer jag väl få världens jävla ångerst över bilaset som kostat alldeles för mkt pengar den senaste tiden :(

Hatar att låta morfar betala....jag hatar det över allt annat!

Spec när en kompis sagt att han skulle göra det....men visst kyss min röv säger jag!

Kommer väl inte få nån flytthjälp heller sen som är utlovat!

Sånt gör mig arg som fan, när man lovar nått o sen skiter i det!


Hejs!

Av Emma - 6 januari 2009 13:26

Av någon konstig anledning känns det som att jag har slitit som ett djur i flera dagar!

Är helt slut i kroppen o knoppen!

Först o främst tar denna förkylningen kolen på mig....1 månad har jag varit förkyld nu!

O sen är det så mkt tankar som snurrar runt i huvudet inför flytten å allt med bilen o så :(

Ibland vill jag bara lägga mig ner på golvet o skrika o hoppas att det hjälper....men jag vet att det inte funkar så!


Imorn ska pappa höra med Anders bil om han har tid o laga den....det börjar ju bli lite panik om man säger så!

Kosta vad det kostar vill....måste få det gjort NU!


Igår va vi ute, Jag Tessan o Becka....kallt så ända in i helvetet rent ut sagt, men det var trevligt till slut :)

Behövde lite varmande trots allt iaf, för annars hade va antagligen frysit fast där vi satt :p

Det va så det kom rök ur munnen när man andades till slut där nere :p

Vaknade vid 6 o det kändes som att jag hade världens bakfylla, mådde illa som tusan o va törstig som få :/

Men det gick över när jag hade sovit 6 timmar till :p

Konstigt om jag skulle blivit bakfull av det lilla faktiskt!

Men nu blir det lugnt ett tag framöver, jag behöver lägga tid o energi på annat nu!


Nu ska jag kolla på Pettsson o Findus på Barnkanalen :D


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards