Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Emma - 24 januari 2009 11:02

Ne, faktiskt varit uppe en bra stund nu...en timme så där :D


Suttit o kollat på längdskidåkning, och nu ska jag dona med lite...äta lite frukost o så där :)

Sen blir det en sväng till systemet, mamma o pappa kommer, sen måste jag verkligen sola....mina plitor är fruktansvärda nu :(


Ikväll blir det fest här, en sista fest!

Hej då fest för becka, mina vänner blandat med hennes vänner :D

Dock är jag inte lika glad över själva sortens fest....hejdå fest....

Kommer fällas både en o två tårar nästa vecka när hon åker!


Ne dona lite nu :)

Av Emma - 24 januari 2009 02:31

Kommer närmare och närmare ett besök nu, börjar bli riktigt trött!

Känner sån törst så jag får snart panik, men nog pizzans förtjänst ;p


Kvällen har varit lugn o fin, precis som det ska vara på fredagar :)

Började med Pizza med Tessan, let´s dance o slapp på soffan, åkte med tessan o körde hem några, sen stack jag en sväng upp till jörgen där becka satt :)

Har även smakat det mest vidriga i alkohol väg jag kan tänka mig finns!

Mocka...eller hur det nu stavas...Hembränt från bali iaf....smakade skit!

Men nu har man smakat det med, och som jörgen sa...nu är vi 5 st i denna stan som smakat det :p


Imorn blir det fullt ös hela dagen :)

Så jag borde sovit för längesen egentligen, men ska krypa ner nu :)


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards