Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emma - 28 januari 2009 12:10

Hej då hej då möllebacken :D


Ibland blir man förvånad....kan inte tagig mer än 3 timmar för dom o lägga in golvet...för vid 10 ringde nissen o sa att dom va klara :D

Jävla snabba golvläggare det där ni!

Om 1 timme är jag gladaste människan i svängsta ;p


Måste dock hoppa in i duschen lite snabbt nu så jag blir klar någon gång med :p


Kommer nog inte bli så mkt uppdaterat här nu på ett tag!

För det första har jag en heeeel del o göra, o sen krabbar bbb med mitt bredband så kommer inte få det på ett tag verkar det som :/

Ringde för 2 månader sen o sa till vilket datum jag ville ha det flyttat, men när jag ringde förra veckan så hade det försvunnit på något vänster så ingen som visste att det skulle flyttas :(


Hej då hejdå! :D


Av Emma - 28 januari 2009 01:06

Glömde jag nämna att dom inte börjat på golvet i min blivande lägenhet ännu?

Ja det gjorde jag nog!

Dom skulle FÖRHOPPNINGSVIS börja innan fredag!?! *say what!?*

Jo det vore ju bra om jag slapp bo utanför på vägen under helgen liksom....

En sak är säker, tänker inte betala ett öre i hyra förens dom är klara där, inte en chans!


Konstigt att man sover dåligt eller?

Njae, när jag tänker efter är det inte så konstigt, ingen ro i kroppen liksom...att veta, att DOM inte vet när det ska bli gjort!

Vetskapen om att det måste vara tomt, rent o fint här senast söndag!

Verkar som att dom tycker att det är mitt problem om jag inte har någonstans att ta vägen då om lägenheten inte är klar.

Visst, jag kan sova hos mamma o pappa, inga problem...inte det så beskymmrar mig ett skit...det är ju inte direkt så att dom har ett gigantiskt hus, med plats för ett helt bohag till :p DET beskymmrar mig!


Jaja, nu ska jag gå o lägga mig o försöka sova!

Ska ringa o tjabba lite med dom imorn igen...Tycker det är sjukt dålig stil att inte ens ha börjat när det är onsdag imorn! Kabo är ju inte kännt för att göra något snabbt direkt....inte dom som gör det iofs, men dom som har hand om det!


Go natt!


Ovido - Quiz & Flashcards