Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Emma - 12 januari 2009 13:31

Sitter här helt kraftlös, orkar inte ta tag i någonting :(

Vet inte alls vad som hänt med mig på sistone!

Jag brukar ha lite energi iaf....nu pallar jag knappt gå upp ur sängen längre...finns det någon mening alls att ta sig upp?

Vad har jag att ta mig upp för? för att vara hemma hela dagen o gå runt i mina myskläder? För att veta att jag inte har något jobb att gå till längre?

För att veta att ångersten växer för varje dag som går?

Ne varför i helvete ska man gå upp egentligen?


Jag hatar detta, jag verkligen hatar o avskyr mitt liv mer än något annat just nu :(

Det enda bra jag har är min familj o mina vänner!

Men för mig räcker det tyvärr inte....ett jobb är det enda som kan få mig att må bra o vara glad!

Jag har varit arbetslös i 12 dagar nu.....blev deprimerad efter 2 dagar....

detta är alltså inte okej!


Ne jag vill bort härifrån nu....jag förstår inte...jag fattar inte hur fan det kunde bli så här!

Världens gladaste o piggaste människa som en gång var jag....är någon jag inte alls känner längre...någon jag är rädd för, jag är rädd för den jag blivit :(


Fuck this!

Ovido - Quiz & Flashcards