Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Emma - 5 januari 2009 13:40

Ja det är visst det säger dom som vet ;p

Tycker det känns som fredag och söndag varenda dag nu för tiden :p


Sov jäkligt gott inatt, va helt slut igår kväll efter allt packande!

Nu ska jag strax ut på stan en sväng med mamma, jag ska handla mat o så...eller rättare sagt, jag plockar hon betalar :/

Men äta bör man annars dör man...så sant så!

Känns verkligen inte alls okej att behöva leva på mamma o pappa....inte alls!

Kärringen på amv ska få reda på vad hon orsakat....satans jävlar vad jag hatar henne!


Ikväll kanske det blir utgång på harrys, nyktert och innan 22 vill säga :p

Ekonomin tillåter som sagt inget annat just nu :(

Visst, kanske tar resterna från nyår o dricker upp....hela 2 cider och en öl :p

Men för att vara helt ärlig känns det lika fel att dricka en måndag som en onsdag eller torsdag! Som man gjort dom senaste 2 veckorna!

Vi får se hur kvällen artar sig helt enkelt!


Nu ska jag fixa till sminket o stoppa i nya linser!

Frillan är inget man behöver bry sig om just nu eftersom det är 6 minusgrader ute, då är mössa det enda o välja på :)

Hellre ful frilla än öroninflamation :D *stava*


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards