Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Emma - 4 januari 2009 17:54

Fy tusan va tråkigt det är att packa!

Har städat o packat hela dagen idag o nu är jag helt slut!


Har precis ätit och nu sitter jag här o kollar på H&M´s hemsida :)

Finns mkt billigt o fint på Salen :)

Mamma har lovat att handla åt mig om jag hittar nått fint ;p

Börjar bli lite tajt med byxorna nu när jag börjat knappra p-piller igen...

Har aldrig reagerat så här innan, med att gå upp i vikt o så, men det gynnar mig så länge det inte blir för mkt! :)

Blir så arg på folk som bantar o skit, trots att dom inte behöver....dom fattar inte vad dom utsätter sig för....jag skulle aldrig mer tänka tanken!

Jag va rund innan....hade önskat att det som hände aldrig hänt, för då kanske jag hade haft lite mer o ta i än nu och dom senaste 10 åren!

Jag kämpar fortfarande mot räddslan att sluta äta o bli så smal igen :(

Men men, nu mår jag bra o det ska jag fortsätta med!


Resten av kvällen blir lugn, kanske umgås med Tessan o Emma, får se hur jag känner om en stund!

Här lär det inte bli iaf, ser om möjligt ännu värre ut än någonsin här nu :p


Imorn kommer mamma o hjälper mig lite, ska försöka fixa banankartonger i massor o lite så :p

Skönt o ha gjort allt i tid sen när det börjar närma sig :)


Ne slänga mig på soffan lite nu :)


Ovido - Quiz & Flashcards