Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Emma - 18 januari 2009 14:20

Japp japp....hjärnan är tom idag med...


Sov till 12...hade kunnat sova ännu längre om det inte varit skidskytte på tv!


Ska göra lika lite idag som igår, kanske skura golvet på toa o torka av inne i gaderoberna om jag tyar!

Göra nått gott av min kycklingklubba med kanske? Brukar iofs bli gott...men just nu känns allt uttjatat o tråkigt!

Men det blir säkert bra till slut!


Nu är det snart dags för lite mer skidskytte :)

Av Emma - 18 januari 2009 00:46

Men först ett inlägg!

Har varit en minst sagt lugn kväll :)

En lååång dusch, såg ut som ett russin när jag va klar men vad gör det? :p

Sen en runda inom Coop, mötte patrik där, han ville komma på ett kort besök, körde hem o kollade på wallander :)

Nu har vi bara suttit o pratat i typ 2 timmar o min hjärna är tröttare än tröttast :p

Men alltid trevligt med sällskap!


Varför tar man det inte lugnt på helgerna oftare?

Har kommit på idag hur skönt det är!

Men behöver verkligen ladda batterierna inför nästa helg, då det först blir flytt både fredag och lördag!

Fredag tar vi dom lättare grejjerna, som kartonger o så....Sen på lördag tar vi resten, soffa, bord, tv-bänken, vitrinskåpen o allt annat!

På lördag kväll ska vi ställa till med utflyttningsparty här i den tomma lägenheten :D


Nu ska jag nog sätta på en film, lägga mig på soffan en stund innan John blund kommer o hälsar på mina ögon!


Mamma ringde innan....morfar va dålig....kanske skulle behöva åka in :(

Det är verkligen det sista jag behöver nu....Vad som helst, men min morfar betyder så otroligt mkt för mig!

Hoppas han blir bättre igen!


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards