Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Emma - 29 januari 2009 09:48

Det tog emot att gå upp idag så att säga, och är fortfarande lika trött!


Känns som att detta kommer bli en lång dag!

Men lär väl somna jäkligt gott inatt :p


Borde inte sitta här, borde packa ner det sista, duscha o göra vid mig så jag är klar sen vid halv 1-1, då ska jag skämma bort mig själv med Thai mat...för någon tid till att laga mat lär jag ju inte idag ;p

Fan, jag orkar inte! *tänk vad skönt emma, imorn slår vi inte upp ögonen 06.55 :D* Då orkar jag helt klart föresten när jag tänker efter :)


Kanske återkommer senare om jag har tid!


Av Emma - 29 januari 2009 00:59

Det ordet förklarar hur jag känner mig i hela kroppen och huvudet just nu!


Sängen skriker efter mig så det är dags att få besök av john blund nu :)

Fy fan, att jag hade glömt hur jobbigt det är att flytta!

Men fan va nöjd o glad jag är!


Imorn ska jag stiga upp tidigt, om 8 timmar närmare bestämt har jag planerat :)


Sista natten på Alice Tegnérs väg 11 :)

Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards