Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Emma - 23 januari 2009 14:05

Angående kommentaren:

Jag tycker inte att man säger RUNT den 25:e när man egentligen menar EFTER den 25:e....runt kan betyda både någon dag innan och någon dag efter!

Det som stör mig är att dom ringer en vecka innan jag ska vara ute från denna lägenheten o säger att mattan jag valde för 2 månader sedan inte finns....dålig planering kallas sånt!

Nej varför i helvete ska jag bo gratis? Men jag tycker väl att dom kan tänka på att man bor på ett ställe där man måste vara ute den sista...

Det är ingen som ber dig läsa...här skriver jag mina åsikter....antingen så accepterar folk att jag tycker som jag gör eller så är det bara till o hålla käft o sluta läsa....ingen som tvingar dig!


Som sagt är det fredag idag!

Ska köra hem lite lådor o säckar till bror om ett tag :)

Så slipper jag ha dom här o kan ta det i min takt sen :)


Kvällen blir nog lugn, sola, en film eller Let´s dance o lite gott o äta kanske :)


Nu är det skidskytte som kallar på mig :D

Missade det igår, men idag kom jag ihåg det :)

Ovido - Quiz & Flashcards