Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emma - 17 januari 2009 15:18

Och en vecka kvar till jag är svängstabo igen :D

Ja jag längtar utav bara fan :)

Just nu känns det inte rätt någonstans att bo i stan!


Idag blir det en hemmadag/kväll!

Har tvättat sen 12, ska snart upp o hämta tvätten!

Varit nere i förrådet o röjt undan också....alltså shit va mkt skit man samlar på sig...eller kanske bara jag som INTE KAN slänga saker?


Ska packa lite till idag...kan ju inte packa ner allt eftersom man använder en hel del!

Men lite köks-saker o så iaf :)


Känner mig inte 100 riktigt....känns som att det är nått på G fast det inte bryter ut riktigt!

Hade ju vatt bättre att det bryter ut på riktigt så jag slipper vara så här slö och orkeslös sen!


Ne tillbaka till soffan och skidskyttet :D


Av Emma - 17 januari 2009 02:01

Japp japp!

Äntligen hemma typ :p

Har visserligen varit hemma innan idag, en snabbis....men det va en kort en det...har vatt i svängsta hela dagen, hämtat bror på sjukan o så där efter att han opererades, sen hem fixade mat o duschade sen stack jag o becka till nette på fest!

Har haft roligare OCH tråkigare, det va så där helt enkelt!


Dom andra stack till harrys medan jag o becka stack till loch ness!

va väl trevligt, mkt folk o segt med alla onyktra när man själv är nykter, men det går ju så klart det med!


Nu ska jag gå o lägga mig, ska tvätta vid 12 imorn så jag måste gå upp i tid!

Inte min starka sida att gå upp innan 12 tyvärr, har blivit så fruktansvärt trött på sistone!!


Imorn vill jag på barncancergala...men lär skita sig rejällt med tanke på min pengabrist....bara för att jag vill göra en god gärning liksom!

Inte ofta jag kan tänka mig att gå på sånt där annars, men när det går till en så bra sak så!

Vi får se om det kanske kan komma ett bidrag någonstansifrån helt enkelt!


Sängen kallar!

Go natt! :)

Av Emma - 17 januari 2009 02:01

Japp japp!

Äntligen hemma typ :p

Har visserligen varit hemma innan idag, en snabbis....men det va en kort en det...har vatt i svängsta hela dagen, hämtat bror på sjukan o så där efter att han opererades, sen hem fixade mat o duschade sen stack jag o becka till nette på fest!

Har haft roligare OCH tråkigare, det va så där helt enkelt!


Dom andra stack till harrys medan jag o becka stack till loch ness!

va väl trevligt, mkt folk o segt med alla onyktra när man själv är nykter, men det går ju så klart det med!


Nu ska jag gå o lägga mig, ska tvätta vid 12 imorn så jag måste gå upp i tid!

Inte min starka sida att gå upp innan 12 tyvärr, har blivit så fruktansvärt trött på sistone!!


Imorn vill jag på barncancergala...men lär skita sig rejällt med tanke på min pengabrist....bara för att jag vill göra en god gärning liksom!

Inte ofta jag kan tänka mig att gå på sånt där annars, men när det går till en så bra sak så!

Vi får se om det kanske kan komma ett bidrag någonstansifrån helt enkelt!


Sängen kallar!

Go natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards