Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emma - 9 januari 2009 21:58

Jaa, fredag idag :)

Helg nu igen...är ju helg hela tiden känns det som, iaf har det gjort det på sistone!

Idag har det varit fullt ös hela dagen!

Mamma ringde o väckte mig, pappa hämtade mig, hem till svängsta, hjälpte pappa lassa på släpet, upp till morfar o hämta pengar, ner till "statoil" o hämta bilen, hem o fylla på bromsvätska....sen var det dags...duktigt nervös och 1500:- i ångerst...besiktningen gick BRA :D

En stooor sten försvann från bröstet...har mått riktigt dåligt över detta jäkligt länge, men nu känns det lite bättre :)


Tog även en sväng inom Maxi, köpte lite mat och lite gott till kvällen :)

På vägen hem, när det mörknat....hade precis svängt ut från olofströmsvägen mot svängsta, en bil framför så jag kunde ha helljuset på....håller på att gasa upp när jag helt plötsligt ser 2 vita "tussar" komma upp från diket, ser 2 till lite längre bak, tittar upp och ser den största älg jag någonsin skådat i hela mitt jävla liv samtidigt som jag tvärnitar o hoppas på det bästa!

Längesen...jag menar jag riktigt riktigt längesen jag va så jäkla rädd!

Den hade jag då inte velat krocka med...för bilen hade då sannerligen blivit skrot :(

Men som tur va så slapp jag :D


Nu är klockan kväll, blir kanske en sväng till mcd eller så om ett tag!

Är sugen som tusan på det...som vanligt då alltså ;)

Fixa till frillan lite kanske för en gångs skull? Ja, varför inte :)


Kollade förövrigt på let´s dance innan....jag säger bara så här:

Blondinbella....väx upp för helvete!!

Jag blev så satans arg så jag bytte kanal! *grrr*


Trevlig helg :D



Ovido - Quiz & Flashcards