Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emma - 26 januari 2009 22:05

Veckorna går så fort!

Hinner knappt blinka innan det är helg och helgerna går ju fort!


Måndag idag, hoppades på en nyckel idag...men nej inte idag heller...nu börjar jag känna mig sjukt stressad!

Men vi får la hoppas att dom ringer imorn!


Idag har jag mest varit i svängsta, oljat min skohylla o lite så där :)

Försökte fixa med tapeten på hyllorna till min bokhylla, men känns så meningslöst för det lossnar ju iaf :(

Funderar på att låta dom vara som dom är, men vill ju ha dom som innan!


Storhandlat idag med, gjorde lite fynd på Coop :)

Älskar den affären, ofta halva priset på blandfärs o annan mat :D

Visst sista datum samma dag, men vad gör det när man slänger in det i frysen direkt när man kommer hem iaf? :)

Hittade iaf rimmat sidfläsk och prinskorv, dessutom hittade jag en matta till badrummet för 50:- :D

Ibland kan även en fattig köpa saker man behöver/vill ha :)

Hittade massa annat jag också vill ha, men det får vänta, om jag snålar riktigt denna månaden har jag pengar över, vilket är ett steg närmare en SRF-biljett :D


Nu ska jag dona vidare, är riktigt tomt här nu, vilket känns bra, men är ju så sjukt kallt när man inte har några mattor eller så :p


Vill hinna njuta av Beckas sista dagar här också innan hon åker!

Guuuud vad jag kommer sakna henne :'(


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards