Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Emma - 21 januari 2009 13:46

Jaaa, vad ska man säga?

Jag är skitförbannad...det räcker nog!

När jag pratade med vaktmästaren förra veckan, sa han att jag kunde få nycklarna RUNT den 25:e...eftersom den 25:e är på söndag så tog jag nästan förgivet att jag kunde få nycklarna nu på fredag ist!

Eftersom den sista är nästa fredag och hur mkt flytthjälp kan man få mitt i veckan? Hur många är sugna på att ägna en hel kväll o halva natten åt att hjälpa en o flytta? Nej det förstår jag verkligen!

Nej, jag kunde absolut INTE få nycklarna innan den 25:e nu helt plötsligt...

Vet ni varför?!?

Dom hade inte ens BÖRJAT lägga golvet ännu!


Ohh nej emma känner inte alls att paniken börjar komma nu....måste inte alls vara ute o ha besiktigat min lägenhet till nästa fredag SENAST!

Pappa jobbar, precis som dom flesta andra....han går upp kl 04 varje morgon....jag förstår att han inte orkar hjälpa mig den veckan!

Ohhh....så jäkla irreterande!

Hade han då inte kunnat säga EFTER den 25:e och inte RUNT?!?

Det tar iaf jag som att det kan vara någon dag innan den 25:e då.


Jaja, bara till att gilla läget o leva i missären några dagar till!


Igår gjorde jag nått som va riktigt skönt, något jag varit rädd o bävat för i typ 1 månad....

Men det är riktigt skönt att ha det gjort, känns som att 100 ton har försvunnit från mina axlar :)


Imorn kommer det äntigen lite pengar, så man kan handla utan att räkna hur mkt lite mjölk, smör o mat kostar....så man verkligen har råd o betala!

Ne, en storhandling får det bli, känns så jäkla dumt nu när jag ska flytta....hade tänkt göra det när jag fått nycklarna så jag slipper asa på massa saker!

Men men, mat måste man ha!


Nu ska jag umgås lite med sjuklingen här i svängsta :)

har sovit här inatt, ska hem nån gång senare idag/ikväll!


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards