Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Emma - 22 januari 2009 18:29

Torsdag idag....en vecka kvar imorn till jag ska vara ute ur min lägenhet!

Det värsta är bara att idioterna ringde imorse o sa att golvmattan jag hade valt till köket och sovrummet inte finns längre!!!

EN VECKA innan jag måste ha tömt min lägenhet och städat den!

Tilläggas bör att lägenheten i svängsta har varit ledig i 2 månader nu...


Ja jag är irreterad som fan och ledsen för hela min planering går åt helvete :( Jag tycker om att planera saker o ting o ha koll på läget....nu har jag inte det och håller på att få panik över allt :/


Ska köra massa lådor o säckar imorn....får ha det i brors källare så länge, så jag slipper tänka på det sen!

Bara soffan o allt sånt stort kvar!


Nu ska jag köra hem till stan igen innan linserna torkar fast i ögonen på mig :p

Lär dom inte göra men det känns så just nu :p



Ovido - Quiz & Flashcards