Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Mhm...

Av Emma - 28 oktober 2008 23:14

Hemkommen, äten och trött nu!

Passar ju bra eftersom jag ska till tandregleringen imorn halv 9!

Kan man inte bara slippa gå dit?

Är ju 3½ år sen jag tog bort den där tandställningen nu!


Förövrigt är jag grymt sur på Kabo :(

När jag skrivit på kontraktet och sagt upp min lägenhet så kläcker kärringen ur sig att dom inte gör iordning badrummet eller storarummet :(

Ändå har jag frågat henne 2 ggr om HELA lägenheten skulle göras vid....Ja, det ska den!

Det var den ENDA anledningen till att jag tog den!

Försökte förklara för henne att det såg förjävligt ut på toan, men nej :(

Blev så grymt besviken...eller ledsen rättare sagt!

Men det är ju kabo i ett nötskal :(

Pappa blev fly förbannad när jag berättade vad hon sagt...

"bara för att det är en yngre tjej" som han sa...stämmer så sjukt jävla bra!


Mamma o jag ska gå in där någon dag, får jag inte det iordnin gjort så ska jag inte ha lägenheten...

Det står ju klart o tyligt på lappen jag har att toan ska göras vid!

Fan va besviken jag blir på sånt :((


På torsdag åker datorn till Finnveden...fredrik som jobbar med pappa ska kolla på den.

Den mår sannerligen inte bra alltså :p


Ne slut på gnällandet nu ;)

Haft en bra kväll på jobbet iaf :)

Gått en lång runda i urshult i kylan, gott va det!

Sen har i bara tagit det lugnt o fint ;)

 
 
Ingen bild

Lina

29 oktober 2008 08:02

Verkligen inte. Jag är en ung tjej men jag kan tala för mig och fick mitt stora rum renoverat. Det handlar inte om att man är en YNGRE TJEJ. Det är sådana personer som säger så som står för all kvinnoförnedring.. SUCK. Lär dig att tala för dig så slipper du klaga på att folk gör så för du är en ung tjej.. Skit snack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards