Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 1 januari 2009 01:59

Jaa, för tusan Gott Nytt År!


2008 slutade inte allt för bra, inte ens sista timmarna :p

Men kan bero på att jag inte frågade om det jag trodde var linsvätska inte VAR det!

Fy satan mitt öga säger jag!

Kommer jag väl få åka till sjukhuset på fredag med :p


Ni vet som det pyser när man stoppar en brustablett i vatten....så kändes det i mitt öga.....och såg ut där efter också :(

Helt igensvullet och rött som fan!

Fick i linsen iaf o sen såg det bättre ut :)

Nu varken känns det eller ser det så jävla bra ut :s


Men jag har haft en för jävla trevlig kväll i alla fall :D

Denna gången minns jag något efter 12 slaget, vilket jagär minst sagt glad över :)

Förra året var ju inte så lyckat efter en halv flaska Mintu o lnågra cider :p

Denna gången höll jag mig till cider iaf :)


Nu ska jag gå o sova, är sjukt trött!

Årets första timmar har börjat bra iaf :D


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards