Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Emma - 1 maj 2009 22:19

Ny månad, nya tag :)

Hoppas att man får börja jobba snart, för då kan detta bli en bra månad!


Valborgsmässoafton igår!

Fest i stan, mkt mkt trevligt, tiden gick fort som tusan!

Vi spelade biljard o fjantade runt lite, helt plötsligt va kl närmare 3 och dags att lämna festen!

Inga bussar gick det heller så jag fick bli i stan....men det gjorde inte mig så mkt ;p

Ganska kul när man vaknar dagen efter och funderar på vad som hände igår och vad folk gjorde osv :p

Nu får det nog bli lugnt ett tag fram över, för så trött som jag varit idag va längesen jag var, och inget jag gillar direkt!


Känns mer som söndag än som fredag, glömde bort att jag hade tvätt-tid idag med :/

Inte så lyckat men det löser sig säkert!


Funderar på om man skulle köra in till stan en runda o köpa sig en kebabrulle på marinan :)

Lite fredags lyx så där ;p

Vi får se vad jag hittar på....känner mig hängig som fasen nu o funderar på om jag har feber eller nått :(

Är hur varm som helst o svettas....inget vanligt, inget vanligt ALLS när det gäller mig!

Det är sånt man märker när man vaknar imorn om jag är sjuk eller inte....för att vara ärlig så har jag ingen större lust med en förkylning till nu :/


Ne dags o göra nått eller gå o sova :)

Ovido - Quiz & Flashcards