Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Emma - 12 maj 2009 22:37

Nu ikväll fick jag ge vika för mitt hat mot tabletter o skit!

När jag va mindre hade jag grym allergi....men det har liksom växt bort lite.

Vissa år är det ju värre än andra o så...sånt man får stå ut med!

Hur som helst så har det varit lite si så där i år, jag har kännt av det ganska mkt ibland o ibland inte....

Ja till idag då alltså!!

Jag kom utanför dörren...det tog 30 sekunder så hade jag nysit ut halva hjärnan kändes det som, blivit helt igentäppt i både näsa o hals....ja ögonen med nästan....lite lagom svullet så där :p

Kom iaf hem till mamma o pappa på cyklen ;p


Hela dagen har jag kämpat emot o tänkt att det ska släppa, men njae!

Tog en allergitablett o det släppte i ögon, näsa o så :)

Nu till det lite komiska....

Jag slapp allergin, men som biverkning får man huvudvärk som heter duga och blir törstig som tusan! Därför tar det lååång tid innan jag tar dom :p

Förjävla konstigt att det ska va sånna biverkningar...frågan är vilket som är minst jobbigt egentligen?!?


Jaja....dagen har varit riktigt bra iaf!

Varit i stan med mamma en runda...kallt som tusan där inne!

Solen har ju nästan lyst med sin frånvaro större delen av dagen idag....ändå har jag lyckats få till en riktigt rälig bränna i fejjan med tanke på brillsen :p


Imorn?

Blir nog till att sitta hemma heeela dagen!

Mamma o pappa ska iväg med husvagnen....men visst det unnar jag dom :)

Men så jäkla tradigt när dom inte är hemma så man kan sticka dit!

Känner jag mig själv rätt så är jag mer där än hemma iaf även om dom inte är hemma!

Det kommer vara det riktiga hemma för mig!


Nu ska jag fortsätta kolla tv sen sova!

Av Emma - 12 maj 2009 10:18

Härligt väder!

Jag är redan färdigäten och duschad :p

Nu sitter jag bara o väntar på att håret ska torka lite så jag kan fixa det, sen blir det en sväng in till stan, äta glass o kanske handla blommor till balkongen :D


Sovit helt otroligt gott inatt, inte vaknat en enda gång, vilket är högst ovanligt :)


Ne fixa till lite medan jag väntar på håret ;p

Ovido - Quiz & Flashcards