Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Emma - 19 maj 2009 22:24

Vill jag bara lägga mig ner o dö, ge upp och slippa allt!

Jag ser ingen mening med någonting dom dagarna, ibland undrar jag varför jag ens vaknar och stiger upp?!?

Den senaste veckan har varit rejällt jobbig....jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som får mig att känna så....men alla tankar som kommer tillbaka, tanken på att snart komma att mista min älskade morfar, saknaden efter moster, allt som går emot en som arbetslös, saknad av annat, frågor som aldrig kommer få svar, saker man aldrig fick sagt osv osv...


Jag vill verkligen vara glad nu, glad över att snart få börja jobba, tjäna pengar!

Glad över att det snart är rockfestivalen, har längtat till det galet mkt sen i vintras....men varför längta efter nått man inte har råd att göra?

Hur kul känns det att längta efter helgen då dom flesta av ens vänner är inne på området medans en annan får stå utanför o glo? Är det verkligen något att se fram emot egentligen?!?!?

Det finns inget jag vill så mkt denna sommaren som in på rockfestivalen!!

Jag skulle till och med kunna skippa göteborg för det!

Men jag har inte pengarna nu, men sen har jag pengarna till gbg!


Idag är jag en sjukt bitter människa....

Bitter över livet...ett liv jag inte själv har makt att styra över längre!

Detta va inte min dröm!

Det va inte så här det skulle vara!

Allt jag kämpat mig igenom?

Är detta allt jag får? Är det detta jag ska vara glad och tacksam över?

Har jag kämpat för detta??


Idag är en sjukt dålig dag!

Imorn ska jag försöka vara en gladare människa!

Imorn ska jag *läs mamma* beställa ny dator med mobilt bredband :)

Imorn ska jag vara glad från början!


Av Emma - 19 maj 2009 09:25

Vad glad man blir när man vaknar! :)

Om jag inte missminner mig så var det sagt att det skulle bli dåligt väder både igår och idag!?!

Men jag är bara glad så länge regnet håller sig borta :)


Vaknade redan vid halv 9 idag!

Kan bero på att jag somnade gott igår....på soffan!!

Fast bara en stund, en kvart kanske sen gick jag o la mig :)

Idag är jag dock så svullen om mina vader o fötter så jag ser groteskt ut...verkligen skiträligt! Det är ju inte så att det är spec skönt heller!

Har sånna dagar ibland, men det går över :)


Blir nog inge ljusparty ikväll :(

Alla drar sig ur i sista sekunden :(


Ska äta lite frukost nu innan jag dör av hunger ;p Sen hoppa in i duschen så jag kan köra in till stan! :)

Har lite ärenden som måste skötas, lite sugen på en glass blir man allt i detta fina vädret med :D

Ovido - Quiz & Flashcards