Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Emma - 11 maj 2009 22:47

Ne men om man skulle ta o göra nått vettigt för en gångs skull o gå o lägga sig?

Som sagt är tröttheten på topp i min kropp :(

Det är så jag börja undra faktiskt....för neee jag är ingen trött människa egentligen!

Jag är trött när jag vaknar, trots att jag är utvilad, jag går runt och är trött hela dagarna....o sen kvällarna, ne lägger jag mig ner på soffan är det kört!

Konstant trött alltså, inte okej!


Kanske lika bra att gå o lägga sig då?

Ringa ortopeden imorn igen....blev förbannad innan idag så jag la på :/

Jag skulle bara vänta i en minut sa hon när hon svarade....men jag satt där i 10! Hatar att vänta i telefonen!

Tur att man inte är akut sjuk eller så iaf :)

Ska fixa så jag får nya inlägg till skorna, har börjat få så sjukt ont i foten/benet nu och när jag tänkte efter så är det kanske inte så konstigt när jag haft samma inlägg i 9 år!? ;p

Ne!


Haft en lite halvtaskig dag idag förövrigt med....

Tankar jag inte alls vill ha där kommer som små onda jävular o borrar sig in i huvudet :(

Saknad, ilska, frustration, hat.....så mkt på en o samma gång!

När man inte tänkt på det på länge så är det nått som får igång tankarna helt plötsligt....när man tror att det är över!

Jag vill inget hellre än att komma vidare, glömma, skratta åt det och inse hur lycklig jag har blivit nu....hur jävla bra jag egentligen mår nu!

Att slippa bry sig, slippa höra alla elaka ord, slippa höra hur trög o dum i huvudet man är....

Hur fan kan man hålla sig kvar vid sånt egentligen?

När man tänker efter är det helt sjukt...men man är antagligen dum i huvudet när man är där...för det är ju sannerligen så att jag inte tyckte eller fattade hur jävla fel allt det där va!


Nu vet jag, jag vet att jag är värd nått mkt bättre än så!

Jag tänker behålla min värdighet jag fått tillbaka och hålla huvudet högt nu!

Jag är så sjukt glad att det inte är jag.....längre! :)

Jag mår så himmla bra utan att bli behandlad som skit, skulle nån bete sig så nu hade jag gått direkt....för jag har fått tillbaka värdigheten jag blev av med då!


Ja jag mår bra nu!

Men ibland har man dåliga dagar...då tankarna hinner ifatt en....idag va en sån dag!

Det måste man få ha ibland! :p


Nej ingen som behöver skriva nått elakt eller så nu!

Ingen ber dig läsa, men jag ber dig hålla elaka kommentarer för dig själv!

Av Emma - 11 maj 2009 09:45

Inte skrivit på hela helgen ju! :p


När jag tänker efter så har jag inte så mkt att skriva heller för den delen!

Helgen har varit bta trots allt....blev dock inget Ystad för min del, hade huvudvärk som hette duga när jag vaknade i lördags :(

Men det gick över sen framåt dagen o jag bestämde mig för att åka ut till alex på förfest!

Mkt trevligt, utgång med på det :)


Igår?

Åkte hem, bytte kläder för det va lite varmt med svarta leggings och knästrumpor i värmen :p

Sen åkte jag o mamma till mörrum och 11:e maj :)

Riktigt trevligt, mkt folk o strålande sol!


Idag ska jag till dagis aka arbetsförmedlingen, för att lämna en lapp så jag får mina pengar.....jag säger inte mer än att jag knappast tror att jag får dom i tid....för det har nämnligen aldrig hänt när det gäller försäkringskassan! :(

Ett spel på lotteri ungefär!


Senare idag ska vi ut till mörrum, kolla på notdragning i ån :)

Tycker sånt är lite roligt o kolla på faktiskt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards