Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Emma - 18 maj 2009 22:06

Helt slut är jag!

Blir så akut trött helt plötsligt varje kväll :(

Vatt jättepigg hela dagen och kvällen nu, men nu blev jag så trött och sleten så jag vill sova!


Har städat o donat idag, har verkligen storstädat soffan, den va inte lite nasty :p

Det är duktigt energikrävande kan jag ju säga :p

Men nu är den ren o fin!


Nu blir det nog soffan....lär väl somna som vanligt!

Inatt vaknade jag kl 3 PÅ SOFFAN! Nej det är inte okej!!

Skulle bara vila ögonen några sekunder igår, det blev sannerligen lite mer än några sekunder :p



Av Emma - 18 maj 2009 10:51

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst!

Men det räcker med att Jag ÄLSKAR dessa ljusen! :D

Har man börjat är det svårt att sluta ;p


Är det någon som är sugen så va inte blyga att säga till! :)



Av Emma - 18 maj 2009 10:32

Måndag idag...har inget vettigt att skriva alls!

Tråkigt väder, lär bli storstädning och en rejäl diskning idag!


Imorn ska jag ju ha Ljusparty var det tänkt.....men av nån konstig anledning så säger folk i sista sekunden att dom inte kan komma!?!

Sånt stör mig som fan...sånt klämmer man ur sig innan!

Här går man o planerar och fixa o sen kommer det kanske 2 pers?

Ne sånt gillar inte jag riktigt!


Känner för att göra nått roligt idag med....eller bara hitta på nått!

Åka en sväng hade liksom räckt....bara ta bilen o köra en runda i brist på annat!

Men det går inte för min del så då får det vara!



Ovido - Quiz & Flashcards