Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Emma - 30 maj 2009 15:10

Så där ja, nu är det fixat!

Måndag kl 11 börjar jag jobba nere på rockis troligtvis, sen natt o lite så där fram till tisdag 24.00 :D


Jag är löjligt glad, helt överlycklig för att vara ärlig!

Tror inte det är någon som förstår HUR glad jag är!

Nu är det bara sovplats som ska fixas, men det är nog inge problem hoppas jag inte :D


FY FAN VA GLAD JAG ÄR!!


Förövrigt så har jag målat huset hos mamma o pappa idag, fixat present och nu ska jag slå in presenten och sen duscha, sen upp till morfar o fika :D

Kvällen kommer bestå av fest, det kommer bli så jäkla bra nu!

Av Emma - 30 maj 2009 09:55

Jag hade allvarligt talat ställt kl på ringning idag för att det skulle bli fint väder!

Snacka om att bli besviken när man tittar ut då! :(


Hade planerat att sola samtidigt som jag målar huset borta hos mamma o pappa idag ju!

Ne nu vet jag inte alls vad jag ska göra...inte ens sugen på att måla nu bara för det :(


Jag vet iaf att jag ska på fest ikväll!

Hade tänkt ta det lite lugnt denna helgen med tanke på stundande vecka/helg med rockfestival, men det blir inte så nej :p

Har iofs några dagar till att vila upp mig på :D

Är nog den enda gången det kan vara en fördel att vara arbetslös, man hinner verkligen vila ut innan sånt :)


Ne frukost nu sen får man se!

Ovido - Quiz & Flashcards