Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Emma - 29 maj 2009 21:02

Lyckan är näst intill total just nu!! :)

Visst man ska inte ta ut segern i förskott, men fan vad bra detta verkar bli!!!

Har jag tur, vilket verkar vara fallet för en gångs skull, så får jag ett 4-dagarsband till SRF genom att jobba på MAIF camping i 18 timmar! :D

Jag kan inte beskriva detta lyckorus som går genom min kropp just nu, detta skulle rädda hela min sommar, jag skulle slippa vara bitter på ett braaaa tag! :D


Jag har vatt nere hela dagen nästan, men nu är jag fan som ett barn på julafton! Helt jävla UNDERBART för fan!


Hålla tummarna nu ja!

Av Emma - 29 maj 2009 10:00

Förstår ni att det bara är 4 dagar kvar till rockfestivalen börjar?

När man tittar ut just nu så blir man inte så frestad, men det hinner bli bättre :)


Jag har sett fram emot detta sen i vintras, verkligen längtat och hoppats!

Just det...hoppats! Det är ju nämnligen så här att när jag väl jobbade va jag så dum o köpte inte nån biljett!!!

Nu kan jag mest drömma om det! :(

Ska göra ett sista försök idag...och jag har gett mig fan på att jag ska lyckas på ett eller annat sätt!

Det är ju fan med att skattepengarna inte kan komma nu ist för om 3-4 veckor! :(


Annars hade jag planerat att vaxa bilen idag...det behövs verkligen...men som sagt är ju inte vädret så frestande :/

Men det kanske blir bättre? :)

Ska även försöka hitta på nått till Alex! Tänkte vara lite kreativ för en gångs skull, får se hur detta kan gå :p

Antingen blir det bra eller så blir det inget alls ;p

Ovido - Quiz & Flashcards