Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Emma - 27 maj 2009 10:40

Man blir ju inte jättepigg när man tittar ut idag :/

Sitter här o funderar på vad man ska göra av dagen!

Städa? Skulle ju behövas men ändå inte akut :p

Går man utanför dörren flyger man väl iväg så som det blåser!


Är på sånt sjukt myshumör, har vatt det sen igår!

Bara kramas o känna lite närhet räcker gott o väl!

Men ibland är saker svårare än vad man vill att dom ska vara....Ibland är man dummare än nödvändigt!

Ibland vill man säga saker man kanske kommer få ångra, ibland vet man inte ens själv vad man vill....så då är det bäst att vara tyst ist!

Eller jag vet vad jag vill....

Det jag inte vet om jag vill ha är svaret....jag vet inte om jag orkar med det en gång till!

På sätt o vis är det bättre så här, men ändå inte!

Man får väl vänta o se liksom....

Jag som hade intalat mig att det aldrig mer skulle bli så här! :p


Ne dags o göra nått, få tankarna på annat håll :p

Dom far lätt iväg när man sitter så här!

Ovido - Quiz & Flashcards