Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Emma - 7 maj 2009 22:53

Ja dagen och kvällen har faktiskt varit riktigt bra!

Egentligen har jag inte gjort nått speciellt....bara en sån där känsla av att må relativt bra för en gångs skull :D

Tröttheten har gjort sig påmind, men sysselsatt mig när det varit som värst! :)


Konstaterade innan att jag kommer få 2000:- extra denna månaden....det tackar vi verkligen inte nej till! :)

Förhoppningsvis får jag reda på om jag får bostadsbidrag inom det närmaste också!

Okej....för att vara ärlig tror jag på ett negativt besked där med....men man kan väl hoppas!?

Man blir förbannad när man hör folk som får bidrag till höger o vänster, medan en annan helst skulle svälta o ta ett jobb som hora....

Jag skiter fullkomligt i vilka det är som sett till att det är dom det är i samhället och detta landet, men man måste få känna hatet mot någon....och det är lättare att göra det mot dom som styr nu än några som inte styr alls!


Jag kunde aldrig tro att jag skulle sitta i denna sitsen för 2-3 år sen....

När man måste välja mellan att betala alla räkningar, eller köpa mat varje månad....när ens föräldrar ger en pengar för att man ska slippa sitta hemma hela tiden, när ens morfar får hjälpa en!

Förstår ni hur FÖRNEDRANDE det känns????

Jag är 24 år...jag ska väl för helvete kunna ta hand om mig själv??

Det är tydligt att det inte är så tyvärr!


Jag funderar på att bli "sambos" med någon som har lika tajt som jag....bara för att göra det hela lite lättare, för att ha råd att äta när man är hungrig!


Jag skäms, jag skäms verkligen över att skriva detta....men det är sanningen!

Jag skäms så förbannat över att vara arbetslös, en arbetslös nolla!



Men ändå mår jag bra just idag, man får vara glad för det lilla!

Hockeyn gjorde ju inte saken sämre direkt :D

Ska nog ta mig en dusch nu, blev lite svettigt där ett tag ;p

Jag är inget större hockeyfan....men tävlingsmänniskan i mig vaknar till liv iaf :D

Av Emma - 7 maj 2009 14:01

Är det torsdag ialla fall :)

Inte så mkt att vara glad för kanske, men jag gick ju runt hela dagen igår o trodde det va torsdag så :p


Vad gjorde jag igår kväll?!?

Just det, somnade på soffan!!!

Vaknade kl 4 imorse när det började ljusna....Ne alltså detta funkar inte!

Får snart ha en bestämd tid jag går o lägger mig oavsett om jag är trött eller inte!

Ska få tv´n mamma o pappa hade i gammla husvagnen o ha i sovrummet nu.

Då kan jag ligga ner o kolla på tv samtidigt som det inte gör något om jag somnar :)


Varför inte sova på soffan undrar säkert en del?!

Jag har och har haft ruskiga problem med mina axlar och min nacke i några år, har en sån där specialkudde som jag sover med....och jag sover verkligen hur bra som helst med den :)

Men jag sover absolut inte okej på soffan utan min kudde och det är säkerligen därför jag har ont i huvudet var o varanan dag!


Men men, nu ska vi nog lösa det problemet med :D

Nu ska jag strax göra våfflor, blev sååå sugen på det innan idag!

Och har ingen större lust/ork att laga mat idag!

Är mer sugen på kakor/chips/godis o allt annat med socker i....dåliga vanor skulle vi lätt kunna kalla det för!


Återkommer säkert senare!


Ni är sjukt dåliga på att kommentera! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards