Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Emma - 5 maj 2009 23:51

Jag säger bara god natt!

Helt otroligt trött är jag...somnade på soffan redan vid halv 11!

Tänker bara kolla klart på NCIS sen blir det sängen, får sätta på alarmet på mobilen så jag inte spenderar en halv natt till på soffan!


Natti natti!

Av Emma - 5 maj 2009 11:17

Inte riktigt fint väder idag kanske...Men det får ju gå :)

Jag behövde detta iofs, behöver verkligen en storstädning utöver det vanliga :p

Har inte riktigt orkat sen värmen kom, sjukt lat av mig!


Igår va vi på Ikea, mkt trevligt!

Inte alls mycket folk utan man kunde gå omkring utan att köra slalom med vagnen :)

Hittade massa saker....men fattig som man är så blev det bara lite småplock som mamma betalade förövrigt :p

Utom mina glas o så ;p

Duktigt bittert att det ena glaset va sönder bara :(

Får ställa det längst in så syns det kanske inte :p

Hade kunnat köpa mig den där nya sängen jag bara längtar efter, och en ny tv-bänk för 175:- på fyndet....saken va bara den att jag inte hittade den i katalogen o då kändes de lite som ett spel på lotto! ;p


Ne, börja städa osv nu så det är rent o fint här sen!

Så kanske man kan hitta på nått annat idag för en gångs skull! :)

Ovido - Quiz & Flashcards