Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Emma - 28 maj 2009 14:11

Jag är chokad...riktigt chokad över mig själv faktiskt!

Helt plötsligt har jag storstädat, dammtorkat överallt, putsat fönstrena, diskat, plockat ordning på balkongen, tvättat klart nästan och burit ner massa saker i förrådet!

Har haft lite småplock lite här o där som skullat ner i förrådet sen jag flyttade hit för 4 månader sen ;p *ja jag skäms*

Men fan va nice det blir när man får ett sånt jäkla ryck :D


Nu är det bara lite mat som ska fixas innan jag ska slinga håret :)

Eller ja, ska ner o lägga över tvätten först, så den är torr o klar när jag har ätit :)


Duktigt Emma!! *klapp på huvudet*

Av Emma - 28 maj 2009 09:52

Fullt med planer för dagen idag :)

Dock sitter jag bara o glor ;p


Ne jag ska vara ärlig o säga att jag inte orkar resa på mig knappt!

Mina stackars fötter och ben är så svullna så det gör ont att gå :(

Eller ja, hela jag är svullen men det gör ju inte lika ont på andra ställen som i föttern :/

Men det går förhoppningsvis över snart :)


Först o främst måste jag diska då det ser ut att jag inte gjort det på flera veckor!

Tvätta 12-17, finns ingen värre tid!

Ner till graven o plantera blommor med mamma, helst städa av lite eftersom det inte blev så igår!

Laga mat, slinga håret....jag färgade håret ist för o städa igår ja :p


Ja just det....Alex fyller 20 idag med :p

Så nu är hon med stor dam ;)

Nu går det bara utför Alex ;p


Kanske man skulle börja med lite frukost? :)


Ovido - Quiz & Flashcards