Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Emma - 31 maj 2009 22:35

Hemma är jag, trött är jag, röd är jag, så det är snart dags för sängen!


Imorn är det ju dags! :D

11-14 och 20-24 på campingen, och tisdag 06-12 och 21-24, sen är 4-dagars biljetten MIN! :D

Helt klart lätt överlevnadsbart och lika underbart!

Jag menar, det börjar ju inte förens onsdag och då har man sovit och är utvilad förhoppningsvis! :)


Ta fram lite kläder och fixa nått ätbart till imorn så jag har det gjort :)

Är ju inte så där jätteförtjust o morgnar så lika bra o fixa sånt medans man är vaken!

På tisdag morgon kommer jag nog va mer medvetslös än levande när kl ringer vid 05! :p Har inte gått upp så tidigt sen jag va i Urshult o jobbade!


Sätta fram solkrämen måste jag bara göra!

Får INTE glömma att smörja mig, för det lär jag defenetivt få lida för i så fall! En stor äng o klarblå himmel kan bara sluta på ett sätt vett ni!


Ne nu säger jag god natt!

Kommer med största sannolikhet vara ganska frånvarande här den kommande veckan ;p

Av Emma - 31 maj 2009 09:44

Idag säger vi grattis till alla mammor! :)


Idag är jag pigg och glad!

Har vatt uppe sen 9, ätit frukost på balkongen o njutit av det fina vädret :D

Ska strax göra vid mig och cykla bort till mamma o pappa för att fortsätta måla och sola! :)


Ska ringa nissen jag pratade med igår med om srf, han skulle höra av sig men icke att han gjort det!


Ha en bra dag gott folk! :)

Ovido - Quiz & Flashcards