Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Emma - 26 maj 2009 23:16

Har inte en helt bekväm känsla i ryggen och övriga delar av kroppen :p

Jag va inte så begåvad när jag o mamma va ute o plockade liljekonvaljer i söndags...;p

Detta kan låta helt otroligt roligt med tanke på att jag varit orienterare i 12 år!

Jag är sjukt "rädd" för spindlar...nej dom är inte farliga jag vet!

Hur som helst så va vi mitt ute i skogen bland löv o annat sånt där spindlar trivs som bäst, helt plötsligt får jag syn på en äckligt stor spindel typ 5 cm från min hand, så jag flyger upp på en spettsig sten, står där uppe i säkert 5 minuter...utan problem balanserar jag mig kvar!

Helt plötsligt så glider ena foten och jag försöker hålla emot dum som jag är, trycker foten hårdare mot stenen eller ursäkta den mosstäckta stenen!

Först halkar jag med fot nr 1, i rena farten har jag hunnit flytta fot nr 2 till samma sida för att hoppa ner....jo man skulle väl kunna säga att jag flög ner! PÅ stenen och slog en kullerbytta bakåt!


Om jag inte kände mig lite mörbulltad innan efter lördagen så gjorde jag det defenetivt efter den vurpan!

Igår kunde jag knappt böja mig ner när jag skulle borsta tänderna...idag gick det lite lättare iaf :)

När huvudet är dumt får kroppen lida, som man brukar säga :p

För jag får ju skylla mig själv!


Ne strax NCIS sen blir det sängen! Trött ikväll....som vanligt då ja :p

Av Emma - 26 maj 2009 20:44

Har ingen större lust för detta längre!

Speciellt inte efter idag!

Va hos Johanna innan idag....pratade om allt möjligt, men något gjorde mig mer förbannad än det andra!


Att folk inte kan skaffa sig egna liv att bry sig om!!!

Är dom bara ute efter att såra folk eller?

Få en till att bli lite mer förvirrad?

Eller varför säger man sånna saker?!?!?!?

Jag om någon vet ju saningen om vad jag själv gör, vilka jag träffar och umgås med....men ibland börjar man fan undra alltså!

Nej men visst jag träffar inte den människan, det är bara som folk säger! *eller?*


Irreterad över vaktmästaren/ kabo i allmänhet också!

jag har snart bott här i 4 månader!!

Saknar fortfarande en gaderobsdörr och rätt handtag till alla luckor!

Ska ringa han imorn och säga att om jag inte har en dörr och rätt handtag till torsdag så kommer jag inte betala hyran!

Jag betalar inte för att bo i nått halvklart sket!

Tänker fråga om man ska behöva acceptera att det ligger ett fyllo o sover på trappan innanför dörren när man kommer hem och inte vaknar!


Ne nu ska jag kolla på tv!

Ovido - Quiz & Flashcards