Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Emma - 17 maj 2009 11:33

Jag va städad o fin igår som sagt....Fast det känns mer som att jag druckit en hel flaska med sprit eller nått :(

Mår så sjukt illa och har skallebank som heter duga :/


Men det är väl självförvållat antar jag!


Har iaf fått i mig en smörgås och en apelsin :)

Nu ska jag göra vid mig för o gå bort till mamma o pappa sen :)


Härligt väder, blir grillning senare hoppas jag :D

Av Emma - 17 maj 2009 02:48

Haft en trevlig kväll! :)

Förfest o sen compa, ganska städad faktiskt :)


Fy faaaaan va Nice att Norge vann ESC :D

Hejade på honom från början...den är bara sååå bra!!

Så himmla glad är jag :D


Hade dock hoppats på ett annat slut på lördagskvällen, men man kan inte få allt här i världen ;p

Jag har haft trevligt iaf och det är huvudsaken :)


Imorn kommer mamma o pappa hem :)

Då ska jag berätta för mamma att plutten har fått en lillebror...i torsdags!

Just precis det....Det är det som smärtar....inte många som vet och dom som vet dom förstår!


Nu ska jag gå o lägga mig...kanske äta lite chips först ;)

Man får ju njuta av detta livet så länge man kan menar jag :p

Kan ju erkänna att dom där extrakilorna börjar göra sig påminda mer o mer...saker o ting blir jobbigare....sånt orkar inte jag med!

Jag ska kunna cykla till asarum eller mörrum utan att dö ;p

Så pass mkt självdiciplin har jag faktiskt :)


Ursäkta stavningen, men om det är till någon tröst så är jag inte helt nykter ;p


Ovido - Quiz & Flashcards