Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Emma - 13 maj 2009 21:32

Ja jag funderar på att titta på Australia!

Orkar jag hålla mig vaken? Kanske bättre att vänta till fredag då det ändå inte brukar vara nått vettigt på tv iaf?

Kolla på lite Hipp hipp istället nu? :)

Det tackar man aldrig nej till liksom :D


Mamma hade hämtat mitt allergispray idag....SÅ glad blev jag!! :D

Jag kan ANDAS på riktigt igen...helt underbar känsla jag inte kännt på snart ett år!

Man vänjer sig liksom vid att vara täppt i näsan o inte riktigt känna alla dofter och tycker att det känns ganska okej ändå!

Men ack vad man blir förvånad varje gång man inser att så är inte fallet! :)

En härlig känsla det här! :)


Suttit o kollat på tågbiljett till göteborg i sommar med!

Billigt är det nu, 95:- från Alvesta eller Karlskrona och lika mkt hem!

Blir nog att jag åker från alvesta iaf....där vet jag vart jag ska parkera gratis och helt o hållet vart jag ska :)

Sjukt att det ska skilja så mkt på stationer som ligger 8-9 mil här ifrån!

Kostar nästan 300:- att åka från karlshamn enkel resa! Lätt att man kör till alvesta då!

Sen tar det 5 timmar från stan o 3 från alvesta, raka vägen från alvesta med och en si så där 2-4 byten från stan! Antagligen därför det är så dyrt med...jag hade ju iofs hellre betalat lite mer isf för att slippa byta :p

Annars blir det ju ett evigt flängande med väska o grejjer överallt!

Ne, jag kör med nöje till Alvesta och tar tåget raka vägen :)


Ne nu får jag bestämma mig om filmen!

Men lutar nog åt Hipp hipp nu alltså :D

Ovido - Quiz & Flashcards