Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Emma - 3 maj 2009 21:34

Ja jävlar i att vilken helg!

Lång har den iaf varit, men fort har den gått!


I fredags kväll begav jag mig in till stan för en kebabrulle och träffa Alex o månsson :)

Gott som tusan men jag va trött som bara den!

Så jag körde hem o sov ist, vaknade tidigt igår, gick bort till mamma o pappa för o sola lite :)

Vid 3 åkte vi till farmor och farfar i asarum där släkten från jönköping var, alltid lika trevligt :)


På kvällen blev det lite spontanfest ;p

Först hem till Lizette och sen vidare till Johnny för att sen avslutas på compa och mat, mkt trevligt! :)

Man va väl inte helt pigg när man vaknade men det ordnade till sig efter en stund, fick ofrivilligt kolla på hockey med...det värsta va att jag gillade den sista matchen ;)


Nu ikväll blev det grillning hos mamma o pappa, sen stack jag till johanna o hämtade cykelnycklen.

Så imorn ska emma ut o motionera lite :D

Hoppas bara att däcken håller luften...kan bli jobbigt annars!

Älskar att cykla, det är såå skönt o avslappnande :)

Tantcyklar är det bästa!


Nu har några fler frågetecken rätats ut....

känns bra o veta....eller inte.

Men nu tänker jag inte bry mig mer, duger man inte så fine!

Jag har alltid varit den som godtagit allt och bara accepterat.....men jag är trött på det...jag behöver inte folk i min närhet som man bara duger för ibland!




Ovido - Quiz & Flashcards