Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Emma - 6 maj 2009 23:03

Jag har gått runt hela dagen o halva kvällen o trott att det varit torsdag!

Lurade i mamma att jag va tvungen o va hemma till 8 för o kolla på tv....hon gick också på det till jag kom på att det bara va onsdag :p


Huvudvärk o trött idag....som vanligt :(

Men ska försöka hålla mig vaken till NCIS är slut ikväll!

Sätter mig på golvet om det ska behövas!

För bara 6 månader sen jobbade jag natt o va pigg o vaken hela nätterna fram till halv 9 på morgonen då jag va hemma, men nu är det ju nästan plågsamt och totalt omöjligt att hålla mig vaken till 12!

Jag vill ju jobba natt, det är ju de jag trivs bäst med, då måste jag gärna tya vara vaken också :p


Har suttit o krängt blomkål och morötter nu med vitlöksdipp :)

Duktigt gott...men höll mig till 3 morötter denna gången...sist åt jag 7 stycken och det va inte så skönt för magen! :p


Nu ska jag ta ett bloss kombinerat med frisk luft så jag bli lite piggare iaf :)


Va ju på ansiktsbehandling innan....inget jag rekomenderar så där....känns som att någon slängt ett paket smör i fejjan på mig :/

Jag är nog bortskämd med Mary kay skulle jag tro :D

Finns inget, absolut inget som är så bra och underbart, man blir len som en babyrumpa i ansiktet :)


Go kväll :D


Av Emma - 6 maj 2009 11:37

Så fruktansvärt trött!!

Det hjälper ju inte om jag sover mkt eller lite mer lagom...si så där 8-9 timmar!

Idag vaknade jag vid 8 o gick upp eftersom golvläggaren va här igår o sa att han skulle komma på förmiddagen idag!

Nej han har inte kommit ännu o kl är snart 12! :(

Jag orkar snart inte hålla ögonen öppna längre, så han lär få skynda sig lite innan jag somnar igen!


Har inte riktigt tid o sitta o vänta heller...ska ju iväg med mamma senare idag....

Ska på ansiktsbehandling :)

Nu är det iofs inte så farligt, men jag har haft hemska problem med plitor och utslag innan :/

Tror iofs mkt va den där jävla staven jag hade i armen innan!

Gick inte upp i vikt, hade hemska humörsvängningar och det mesta kändes som skit!

Så jag är jäävligt glad att jag tog ut den :)


Ja jävlar nu kom golvläggaren hit här :)

Det verkar som att det blir klart innan jag ska iväg :D

Ovido - Quiz & Flashcards