Alla inlägg under november 2008

Av Emma - 2 november 2008 15:31

Sköna söndag??? Ohh no..inte idag!


Ligger fortfarande på soffan under täcket...har väl inga större planer på att gå upp den närmaste tiden heller!

Börjar bli mörkt nu med, men orkar inte ens gå upp o röka så jag orkar inte tända heller! (rökningen är ju jäkligt bra)


Skönt att man inte är bakis idag iaf...bara törstig som tusan!


Förövrigt så mås det väl inte allt för bra...men skyll sig själv när man är så otroligt dum!


Umgås med Anton ikväll kanske?

Skulle behövas kan jag ju säga...saknat den pojken så mkt, vatt iväg i 2 veckor ju!

Han är verkligen en riktig vän och jag är så glad att jag har han :)

Finns inte många som han kan jag ju säga!


Ne...man kanske skulle äta lite joggi eller så nu?

Fast då måste jag gå upp och jag orkar verkligen inte det :p



Av Emma - 2 november 2008 05:01

Vad ska man säga om kvällen?

Skit från början till slut eller? Ja typ!


Alltså helt ärligt hade jag hellre jobbat, sluppit alltihopa, sluppit se, vatt med o defenitivt inte blivit så jävla ledsen!


Jag visste väl innerst inne att det skulle bli så här.....

Men att jag skulle bli såå jävla ledsen trodde jag fan inte :(

Det tog 6 år för mig o bli kär igen....så nu tar det väl 6 till....


Människan som gjorde mig så ledsen ikväll kommer nog höra det både en o 100 ggr från bror....

ursäkta mig men hur fan kan man göra så?

Hon visste så jävla väl om det!


Hade det inte varit lättare o kläcka ur sig det för typ 2 månader sen ist för o leka???

Neee, karlar säger jag bara...en spark mellan benen är det enda dom är värda...så även DU!


Känns som en käftsmäll alltigopa rent ut sagt!

Längesen jag va så ledsen som ikväll :(


"vi kan ringas imorn"...

Ja ring du....jag har inget o säga mer än dra åt helvete!


Fan fan fan också!!!!


*tack tessan o andreas!....det kallar jag för att ställa upp, och anton som bryr sig!*

Av Emma - 1 november 2008 07:39

Ja, skriver ett sista inlägg  innan jag går hem för denna veckan!

Ledig till måndag kväll kl 21 nu :)

Sikken lyx eller vad säger ni?  ;)


Kan ju säga att det är 9 härliga minusgrader här uppe nu...man gå inte ut frivilligt iaf :p

Fast snart ska jag på med mössa o vantar, starta bilen, skrapa rutorna (om jag hittar isskrapan) och köra hem till min SÄNG! :)


Längesen jag längtade så mkt efter min säng som jag gör och gjort denna natten, måste verkligen sovit uruselt natten till igår....så satans trött har jag varit!


Ne är det dags o fixa kaffe :)


Hem o sova, upp o äta, fixa dricka(?), laga mat, duscha, göra vid sig sen fest!

Kan bli bra om jag inte sover till halv 5 som vanligt ;)


So long!

Av Emma - 1 november 2008 02:53

Jag är så fruktansvärt trött!

5 timmar kvar, hur fan ska detta gå?

Yr som jojjo också, måste nog äta lite snart!


Vissa nätter går tiden ganska fort, men idag kryper den verkligen fram :(

Vill bara hem till min säng o sova!


7 Minus här uppe idag, kallt som attan, men o andra sidan är det ju november nu så vintern är väl här med :p

På ett sätt är det mysigt!

Tända ljus och sitta under filten o mysa på kvällarna :D


Finns en sak som skrämmer mig just nu...eller tanken på att det skulle kunna vara så...

Jag tror förvisso inte det, men man vet aldrig....skulle det vara så, så vet jag precis vart jag står!

Återstår att se helt enkelt!


Nu kastar jag in handuken för inatt tror jag, tyar inte sitta vid datorn längre...gynnar inte ryggen o sitta här för länge direkt :p


Ovido - Quiz & Flashcards