Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 23 maj 2008 18:22

Jag är trött som faen, så jag slänger nog in handuken nu!


Lägga mig på soffan o decka ett par timmar...känns som att det behövs!

Brukar ha massa o huvet som behöver komma ut....men den är fullproppad med info ist...som jag inte ens kommer ihåg ;)

Helg nu iaf, sen jobba igen! *härligt!* 


Klart slut!

Av Emma - 22 maj 2008 18:24

Idag började jag alltså jobba :)

Superskönt o trevligt, för dom va verkligen hur goa som helst där uppe!

Men det va en större omställning än vad jag någonsin kunnat ana....för nu snackar jag inte om handikappade människor i den bemärkelsen att dom är utvecklingsstörda....utan psykiskt handikappade!

Jag är helt slut i huvudet...helt nytt och helt annorlunda för mig!

Det va intressant o så, så jag gnäller inte...men man fattar inte hur mkt mer enegri det tar av en!


Jag har jagat, lekt psykolog, fått skällning *av nån omedveten*, vatt på vårdcentralen i ryd, jagat lite till och faktiskt hunit med o få hjärnan fullproppad med info idag :p

De e inte illa!

Från 0 till 100 på en dag känns det som, men det blir ju klart bättre sen när man kommit in i rutinerna i så :)


Nu ska jag duscha, sen ska jag bara slappa resten av kvällen!

Misstänker starkt att jag kommer ligga o snarka innan kl 21 ikväll ;)

Gör inget, för imorn ska jag gå upp halv 6!


Vad ska ni göra i helgen?? :)

Av Emma - 21 maj 2008 21:59

Jao, nu är jag färdigduschad, lagat mat o fixat iordning inför morgondagen :)

Till och med lagt fram kläderna i rätt ordning så jag kan klä på mig halvt medvetslös imorn bitti ;)


Så nu ska jag bänka mig på soffan en stund, sen blir de sängen för hela slanten :)


Go natt!


Idag säger vi förövrigt grattis till denna damen :)

Becka alltså :D

Av Emma - 21 maj 2008 20:09

Ja, hon som brukar ha ljusparty va hemma hos mamma nu ikväll.

Jag är helt galen i Party lite´s ljus!


Så nu är det besämt...jag ska ha ett ljusparty! *yey jag börjar bli gammal!*

Den 26:e Juni blir det!

Så är ni sugna på o komma så bara säg till?? :D

Tycker bara det är trevligt med sånt :)


Blev förvisso 478:- fattigare nu, men mamma betalar så länge ;)


Nu ska jag steka lite köttbullar o koka lite spaggeti som jag kan ha med mig imorn!

Har glömt o köpa smör till mackorna...så de lär väl bli torra mackor med ;)

Va ju ett tag sen jag jobbade sist så jag är inte så inne i det längre!

Men kände en sån skön känsla när jag kom hem nu, när jag planerade hur jag skulle lägga upp de nu ikväll :)

Älskar att kunna planera så jag slipper stressa på morgonen!

Göra klart allt kvällen innan så jag bara behöver gå upp, klä på mig o tvätta mig så är jag klar :D


Hoppas de blir bra detta nu!

Som jag längtat efter att få jobba :)

Av Emma - 21 maj 2008 09:47

Ja, nu ska jag köra till Ad-center o sen svägsta o sreva min bil.


Vet varför jag sover så himmla dåligt nu :(

Har grymt ont i kroppen hela nätterna, vaknar av att de gör så ont så jag måste upp o gå lite :(

Hur ska de gå nu när jag börja jobba?? :/

Det är helt enelt bara till o bita ihop o visa framfötterna!


Ne bilen ropar!

Av Emma - 20 maj 2008 22:58

Skrev ju innan att jag skulle knåpa ihop lite bilder, så nu har jag gjort det!

Förvisso bara med mobilen för den andra kameran är hemma i svängsta!


Dom nya skorna!

Dom nya skorna, blev ju nästan skitiga bara jag sa utomhus ;)


 Det nya linnet, blev konstig färg men det är fint iaf :)


Och så lite ljus så här på kvälls kvisten;)


Ja skorna är köpta på Kappahl´s barnavdelning :p

Men det spelar mig ingen som helst roll kan jag tala om:)


Nu ska jag slänga mig på soffan lite, sen lägga mig o försöka sova!

Förhoppningsvis blir det en bättre natt än föregående, med lite mer sömn vill säga :)


Vad tycker ni om mina inköp? :)

Av Emma - 20 maj 2008 20:15

Ja, lite av den varan har jag nu...fast jag inte ska egentligen!

I fredags köpte jag kläder, välbehövda sånna verkligen!

Och idag...köpte jag ett linne OCH skor! *halleda*


Men jag behöver verkligen unna mig något efter allt skit nu...och skorna va bara en sån där idé jag fick, för det va inte alls sånna skor jag skulle ha :p

men dom kostade 119:- och va så mkt jag det bara kan bli ;)

Linnet va så fint så jag kunde bara inte gå därifrån utan o ha det med mig hem i en påse ;)


Men nu är det bra, för imorn måste jag köpa olja och oljefilter till min bil, pappa tvingade mig om jag ska börja köra nu!

Så jaja, får la göra det då :p


Fått mina ljus idag med...."hallonland" heter doften, o jisses så jävla gott de luktar :) Partylite is the shit ;)

Dyrt, men riktiga ljus!


Ska se om jag kan knåpa in lite bilder sen!

Av Emma - 20 maj 2008 12:47

Jaha, precis vaknat nästan...ne jag är ingen som sover länge direkt, men jag somnade inte förens vid halv 5-5 :(

Det kliade så förbannat i hårbottnen, sen slutade det när jag vaknat till o blivit pigg, så jag fick ligga o läsa o tvinga mig till sömns!


E trött på allergin nu med, snorar ju som en annan..

Men de lugnar väl ner sig lite snart iaf :p


Ska väl snart ta en tur på stan med mamma, köpa mina skor förhoppningsvis :)


Tror fan jag ska laga mig nån mat först alltså....är riktigt jäkla hungrig!

Fläskkarré och potatisklyftor...de e nice :)



Ovido - Quiz & Flashcards