Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 10 maj 2008 00:49

Ja, varför smörjer man sig inte när man ska sola??

det slutar ju alltid likadant, man ser ut som en vandrande stoppskylt!

Dessutom gör det ju ont....Man är så jävla dum mot sig själv som gör så!


Nu ska jag kasta in handuken, gå o sova helt enkelt!

Är helt jävla slut efter dagen, uppe tidigt o vatt ute hela dagen...det tar en del på krafterna o vara lycklig trots allt :p ;)


Tack för kommentarerna, blev himskans glad faktiskt :D


Så nu ställer jag en fråga till alla som läser o ni får gärna svara :)


Vad har ni hittat på för roligt ikväll o vad ska ni göra resten av helgen ? :)

Av Emma - 9 maj 2008 17:44

Ja, jag är helt jävla överlycklig idag och har varit ändan sen kl 10 :D


Då ringde dom från Trehörna i Urshult o frågade om jag fortfarande var intresserad?

Ohhhh JA!


Så nu är mina dagar som officiellt arbetslös nolla räknade!

Det ni!


Kan helt klart tala om att detta, trots de jag skrev i morse, är den bästa dagen hittils iår!

Fy fan, de går inte förklara med ord vilken lycka jag känner! :D


Överlycklig, det räcker va?


Trots att jag ser ut som en stoppskylt ;)

Av Emma - 9 maj 2008 09:24

Är det någon som har tips på hur man slipper dom vita ringarna och strecken man får när man har glasögon, trots att man inte har dom på sig när man solar?


Hade vatt super om någon visste!

Tycker inte det är så fint liksom :(


Så lite tips tack! ?!?

Av Emma - 9 maj 2008 08:47

Jag är grymt ledsen i ögat idag :'(

Känns inte alls bra detta..


Fick ett sms av fredrik...i vanliga fall hade jag bara skrattat åt det o svarat nått dumt tillbaka.

Men just nu är jag inte rätt person o berätta hur jävla mkt pengar man tjänar o att man kan göra vad man vill, medans jag måste tänka mig för...

Det känndes som o få en smäll över käften.

Så tack, där va denna morgonen....kanske hela dagen med förstörd!


Bara för att jag tänkte innan att han är nog den enda som får mig o glömma bort beskymmrena för en stund.

Vi träffas ju liksom inte så jätteofta, o jag vet att jag kan prata om det mesta med han.

Men just idag blev jag duktigt lissen i ögat :'(


Ska försöka baka kolakakor nu tänkte jag, eller jag tänkte det innan iaf, men nu lipar jag ist, så jag ska nog sluta med det först.

Sen kommer Becka o sen måste jag till amv....sen ska vi till stilleryd eller sternö o sola!

Lite senare idag ska jag hem till svängsta, fortsätta ta bort dubbarna ur däcken på färlgarna jag ska ha på ist för plåtisarna!

Terapiarbete som heter duga!



Av Emma - 8 maj 2008 21:46

Jaaaaa.....hur ska jag utrycka detta på bästa sätt??

JAG HATAR DOM JÄVLARNA!!

Eller Dom och Zhara den jävla kärrigen på AMV!


Ja, jag kan ju räkna med att få vänta 2 veckor till på mina pengar!

Fy fan va glad man blir då...eller?????


Idag har jag endast bara hatat livet....varför finns jag liksom??

För de känns så jävla roligt o givande o vara jag nu...eller inte :(

Alltså allvarligt, hur bra tror ni det känns o inte ha ett ruttet öre?

När man är 23 år o får leva på sina föräldrar för att försäkringskassan och amv inte kan göra något rätt...hur värdelös kan man känna sig egentligen?


Jag vill vara stark, o inte vara ledsen, inte visa för nån hur jävla uselt jag mår.

Men jag är trött på de nu, jag orkar inte försöka hålla ihop fasaden längre!

Jag är så jävla olycklig man kan vara.

Jag är bitter varje morgon jag vaknar o inser att jag fortfarande lever, till vilken nytta lever jag?


Den jävla fittan rent ut sagt som har satt mig här är värd o dö.

Hon borde suttit i samma sits själv....Jag kommer aldrig förlåta den jävlen!

Jag hatar henne, den enda männsikan jag verkligen hatar så grovt att fitta inte ens är tillräckligt illa o kalla henne för!

Lika sugen på o köra över henne varje gång jag ser henne...


Ne jag får nog sluta nu, annars kan jag sitta här hela natten o skriva av mina aggresioner..

Sorry om ni får läsa denna skiten....men detta är mitt liv just nu!

Min verklighet, som jag hoppas ingen i min närhet behöver vara med om!


Klart slut!


Må försäkringskassan brinna i helvetet som sagt!

Ohh

Av Emma - 8 maj 2008 10:08

Shit va dålig jag börjat bli på detta!


Men det är ju så fint väder, får skylla på det :)

För när det vankas sol så sitter man inte inne kan jag tala om, inte om man heter emma i alla fall!


Fick faktiskt en del färg igår, testade min nya bikini men fick ännu mera ont i axlen så vi fick hoppa den o köra med BH istället :p

Men när jag hade haft bh´n på mig en stund så hade det helt gått över!

Eller ja helt vore ju till o ljuga, men om man jämför med innan så känns de inte nu, fast lite ont gör det fortfarande, men de går nog över idag!


Ne nu ska jag köra till svängsta....det underbaraste stället som finns nu!

Det bästa mina föräldrar någonsin gjort är att såga ner den stora jäkla björken dom hade på tomten, för nu har dom sol på framsidan hela dagen verkligen :D


Återkommer kanske senare!

Av Emma - 7 maj 2008 10:41

Ja, tiden springer fram...redan onsdag!


Har helt gräsligt ont i min axel idag...de gör kommer "attaker" då det gör så ont så jag börjar gråta o släpper allt jag håller i :(

Men får fortsätta jobba med vetekudden, världesns bästa uppfinning enligt mig ;p


På tal om uppfinningar...Fick mina Mary Kay saker igår!

Jag rekomenderar det starkt...det är dyrt, men fan så mkt värt det!

Jag har alltså skitsvårt o hitta nått jag tål o inte kliar ihjäl mig av till asiktet, o som jag inte känner mig fet av.

Men detta är helt underbart!

Man känner sog så otroligt fräsch o fin!

Jag använde det senast igår kväll o jag känner mig fortfarande lika fräsch :D

Har du inte testat, så gör det!! :)




Av Emma - 6 maj 2008 20:46

Ja, nu är jag hemkommen efter trippen till Ikea :)

Blev dock inget handlat för min del, förutom värmeljus o en flugsmäcka då ;)


Hittade en säng jag vill ha o har velat ganska länge...den kostade bara 300:- !!

Typiskt när man inte har några pengar!

Någon som förstår hur frustrerad jag blev över detta eller??

En MALM Sängstomme, en sån jag velat ha i flera år!

Hittar den på fyndet, o sen äger jag inte ett ruttet öre :(

O mamma ville jag inte ens fråga, för dom har betalat mina räkningar idag :/


Så nu är jag så där lagom bitter över att jag ens följde med till Ikea...men men!


Tack för alla kommentarer....de värmer verkligen! *öhh? Ne just de...de e ju inte en jävel som kommenterar när ni läser!!*

Ovido - Quiz & Flashcards