Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 13 maj 2008 21:54

Ja, hur normalt är det o va sugen på o städa så här dags?

Inte särskilt va?

Men jag är det, plockar undan lite o donar med allt mörjligt!


Kan nog bli bra när jag är klar ;)


Har vatt hos Pillan, Bobbe o Theo en runda nu ikväll :)

Blev bjuden på pannkakor, gott va de :D


Vill också ha en karl som gör sånt :p

Men dom är nog inte så lätta o hitta ;)


Nu ska jag fortsätta med mitt plockande innan jag tappar suget :p

Av Emma - 13 maj 2008 12:40

Tvättdag idag...så tråkigt, men man måste ju!


Måste ta ett varv med damsugaren också, nästan ännu tråkigare, men ganska skönt efteråt när man ser skillnaden :)

Inte för att det är så dammigt här, eftersom jag knappt varit hemma på sistone :p


Nu ska jag se om jag hittar nått  äta innan jag ska byta tvätt!

Hade inte vatt hälften så tråkigt om man inte behövt springa upp för den jäkla backen varje gång :/

Av Emma - 12 maj 2008 23:21

Ja, de har varit en ganska jobbig kväll :(


E ledsen o deprimerad hela tiden, utan att egentligen veta varför..

Eller ja, jag vet varför men de borde inte ta så jävla hårt på mig!

Va fan skulle jag träffa den jävla karln för 100 år sen för??

Okej inte 100 år sen, men 6 iaf :(


Och varför är jag så dum så jag fortfarande gör det?

Jag har svaret...Jag är så förbannat nerkärad i han igen så det är helt sjukt...

För jag vill inte det egentligen, antagligen för att jag fattar att han aldrig kommer bli helt min igen!

Ändå fortsätter jag plåga mig själv genom o träffa han..

Ibland är man förbannat dum mot sig själv, men jag blir glad av det och mår bra en stund iaf.


Ne nu ska jag sluta gagga om mina kärleksbeskymmer...för det är ju bara till o släppa det o gå vidare...eller?!?!?!?

Inte i min värld, tyvärr...


Ska bänka mig framför tvn en stund, sen  krypa ner, ska tvätta imorn så :(

Men då har jag nått o göra iaf!


Vad ska ni hitta på imorn? :)


Av Emma - 12 maj 2008 19:51

Ja, jag tycker faktiskt att det är grymt tråkigt att ingen komenterar :(

Jag vill ju veta lite vilka som läser här, om det är någon jag känner osv...

Verkar som att det är samma personer som läser varje dag, eftersom det nästan alltid är runt 25-30 som läser varje dag..

Inte så jättemånga, men o andra sidan så är jag inte så grym på detta med o blogga ;)


Skulle bli glad om ni kommenterade lite iaf :)

Av Emma - 12 maj 2008 10:28

Jaha, måndag igen.

Precis uppstigen, men trött som tusan ändå :(

Är precis som att kroppen vet att det inte är sol ute, för när det är så jättefint väder så vaknar jag vid 8 och är jättepigg!


Ska snart hoppa in i duschen, sen äta mig lite, sen blir de Amv :(

Visst va längesen nu, 3 veckor sen jag va där sist.

Men känns så bittert o behöva gå dit när man vet att man snart ska börja jobba!


Idag vet i fan vad man ska göra...känns så jobbigt hela tiden på veckorna :(

Vill börja jobba nu direkt så jag slipper gå hemma o vara rastlös!


Ne, dags för duschen nu!



Av Emma - 12 maj 2008 00:11

Ja, nu har jag bestämt mig för att åka tåg till Göteborg i sommar när mamma o pappa är på semester :)

Har ju en tradition att åka o hälsa på dom när dom är iväg med husvagnen, men detta året kör jag inte så långt med min bil.

Dom ska köra upp till bohuslän, typ smögen...alltså 50-60 mil ungefär om inte ännu längre, o så väl litar jag inte på pärlan ;)


Kostar max 350:- att åka tåg till göteborg här i från stan, så jag kan åka dit, sen kommer mamma o pappa o hämtar mig där, samtidigt tar vi en dag i Gbg :)

Vi pratade om detta innan idag o kom fram till att det nog är det bästa allternativet, billigt som fan om man jämför med bilkörning så långt, för det drar ju mkt mer än bara bensin!

De va som pappa sa: -Den största kostnaden denna sommaren blir bensinen och allt annat som har med bilen att göra!

Ja, de kan man ju lugnt säga.

Även om jag jobbar i sommar så vet jag att jag inte kommer ha det så fett, eftersom jag är skyldig mamma o pappa så mkt pengar.

Så jag får lätt välja det billigaste allternativet, även om jag helst hade kört själv :p


Ne, nu ska jag lätt gå o däcka i min säng!

Helt slut efter vaxandet....det tog rejält på krafterna, men bra blev de!

Det är det värt!


Go natt!

Av Emma - 11 maj 2008 21:33

Så där ja, nu var denna helgen med över!


Vatt en superbra helg iaf :D


Även om jag skulle kunna vara utan de jäkla soleksemet jag fått :(

De kliar så in i helvetet kan jag tala om!


Förövrigt så har jag tvättat o vaxat pärlan idag :D

De behövdes kan jag tala om, även om jag skulle behöva göra allt man ska göra!

Men det hade tagit flera dagar skulle jag kunna tro....för vi skojjar inte bort hur matt lacken var!

Så jag är nöjd över resultatet iaf! :)

Bilder kommer imorn eller nått när jag fått hem sladden från svängsta med ;)


Nu ska jag slänga mig på soffan o glo på tv, inte för att det är något roligt iaf men i brist på annat så!

Av Emma - 11 maj 2008 10:56

Kom precis på att jag inte skrev alls igår!

Men får skylla på det fina vädret ;)


Hus som helst va jag hemma i svängsta hela dagen igår, gjorde inte allt för mkt eftersom det va så jäkla varmt!

Skulle tvättat bilen men njae...

Åkte ut till Mörrum en sväng med mamma, de va ganska så trevligt!


På kvällen åkte jag med Månsson o Alex till ryd, sen till stan...sen stack vi till Ö&B i kallinge för att de skulle va en massa folk där...men dom stack när vi kom :p

Sen sov jag gott å hemvägen ;)


Idag har jag huvudvärk....sitter i sen igår :(

Ska äta mig lite o ta en tablett o bara sitta still en stund, så de kanske går över!

Fast har det inte gått över när jag sovit så :(


Ska försöka tvätta min bil idag med, måste göra det helt enkelt!


Glömmde nog bort min tvätt tid igår...ska gå upp o kolla om en stund :/


Ovido - Quiz & Flashcards