Alla inlägg den 1 september 2008

Av Emma - 1 september 2008 21:23

Jao, nu är denna dagen snart också slut!


Har vilat lite efter maten nu, blev riktigt jäkla mätt :p

Tror jag ska ut o gå en sväng strax faktiskt, behöver röra lite på sig ibland ;)

Blev ju ingen gympa...dels för att den va idag och för att alex inte orkade ;p

Nästa vecka ska jag dit, själv eller inte det skiter jag i :)


Ne dags o kränga på sig mjukisbyxorna, ta mobilen och hörlurarna o promenixa!

Skönt o ut o gå med musik i öronen o rensa tankarna för en stund :)

Av Emma - 1 september 2008 18:59

Jag måste bara skriva av mig innan jag glömmer det igen ;)

Skulle berätta en rolig sak igår, men den försvann liksom på vägen ;p


Iaf, satt på min balkong en dag i veckan o rökte, då kommer det 2 tjejer som går o pratar...helt plötsligt stannar dom precis under min balkong...

Då hör jag följande:

"vet du, jag hörde om några som hette lag i efternamn"

Jaha?

"Jo sen skaffade dom barn och det blev en pojk"

Mmhhmm?

"vad tror du dom döpte ungen till?"

Vet inte...

"Sam.....Sam Lag!!"


Jag bröt ihop helt ärligt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen ;)

Ni vet när man bara sitter o tjuvlyssnar lite så där :p

Jag skämdes lite för min skrattatack, men ni skulle hört dom!


På tal om nått helt annat...

Gustav, per, gudrun, kathrina*stava*, hanna....ja ni fattar kanske vart jag vill komma?

Ja jo, kathrina kanske är lite amerikanskt, men resten då?

Det är säkert någon dum svensk som kommit på alla dessa namn ;)


Ne, nu är det dag för mat...har en ful ovana att äta så här sent!

Hasselbakspotatis och fläskkarré blir det idag :D

Av Emma - 1 september 2008 13:25

Som är sugen på att börja träna på friskis o svettis nu i höst?

Jag är sjukt sugen på det, då det är det enda sättet för mig att träna nu för tiden!


Iofs har jag funderat på att börja styrketräna och simma med, men vill testa gympan först o se så att jag inte dör av smärtan i benen, klarade ju det sist, så hoppas jag klarar det nu med ;)


Någon som är sugen? :D

Är imorn vad jag vet...skulle kunna funka för mig att köra till mörrum eller asarum med :p

Av Emma - 1 september 2008 13:06

Och ny månad!

Nu är det officiellt höst...blää!

Har väl inte så bra erfarenheter av hösten direkt, men denna gången tror jag att det ska gå bra!


Är precis uppstigen...jag skäms nästan för att jag sover så länge :p

Vet i tusan vad jag pysslat med inatt...har sånna där "skenor" till sladdarna längst med väggen....jag har dragit ur sladden ur den, så nu vet i fan hur jag ska få tillbaka den :/


Ska hoppa in i duschen strax, det kan ju behövas så att säga ;)

Sen ska jag köra hem till svängsta o dona med lite, städa bilen...kanske tvätta den också ;)


Nu har jag vatt ledig hela helgen, vilket är alldeles lagom....däremot är jag ledig 2 dagar till :(

Trodde bestämt att det va imorn jag skulle jobba men va på onsdag :/

Jobbar bara 2 pass denna veckan, dag på onsdag o sen natt Fredag-lördag :p


Ne dags för duschen....kanske borde äta lite frukost först?

Ja, så får det nog bli!

Ovido - Quiz & Flashcards